קימהאני יהלום אפריקני

קימהאני מונטארי, המגן השמאלי של מ.ס אשדוד חוגג יום הולדת 21 ומספק עונה נפלאה עד כה, עם 4 בישולים ושער, ב-16 הופעות, שמזניקים את שווי כרטיס השחקן שלו ל-600 אלף יורו. בשבת מונטארי ומ.ס אשדוד יארחו את מוליכת הטבלה, מכבי חיפה (20:45, איצטדיון היא', שידור חי בערוץ 55)

צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות ההפסד המיותר בנתניה, שהגיע אחרי תצוגה ביתית נהדרת מול בני יהודה, מ.ס אשדוד נמצאת באחת העונות הטובות בהיסטוריה שלה. אחד השחקנים שצריך לתת להם קרדיט על השיפור שהקבוצה מציגה העונה, הוא המגן השמאלי הגנאי קימהאני מונטארי, שחגג השבוע יום הולדת 21. המגן של אשדוד, שהגיע לפני שנתיים מקבוצת 'דרימס' מהליגה הגנאית, נמצא בכושר שיא ובימים האלה מתקיימת אצלו מגמת עלייה רציפה ומתמדת. בעוד בעונה שעברה הוא שותף ב-15 משחקים בלבד בכל המסגרות ונראה חסר ביטחון ומבולבל, העונה פשוט מדובר בשחקן אחר. נראה כי מונטארי התאקלם והתרגל לעיר אשדוד ולקבוצה שלו, שמעניקה לו את כל הכלים להצליח. אי לכך, העונה הפך לשחקן דומיננטי, כזה שמספק מספרים. למגן הנפלא יש כאמור 4 בישולים ושער, ב-16 הופעות העונה במדי מ.ס אשדוד, לצד משחק אחראי, בוגר, אגרסיבי, שממצב אותו בעיני פרשנים רבים, כמגן השמאלי הכי טוב בליגת העל.

מלבד המספרים, מונטארי מגלה העונה שיפור גם במשחק ההתקפה וגם בהגנה, כאשר הוא נעזר בכושר הגופני הנפלא שלו. אם ימשיך בקצב ההתקדמות המדהים, שווי כרטיס השחקן שלו, העומד כרגע על 600 אלף אירו על פי אתר 'טרנספר מרקט', ימשיך להאמיר. סביר להניח שהקבוצה שתניח את ידה עליו בעונה הבאה, רק תרוויח מכך.

במוצאי שבת יש לו ולמ.ס אשדוד את מכבי חיפה על הראש, במשחק המרכזי של המחזור שישודר בערוץ הספורט הפתוח. אשדוד מגיעה מין המקום החמישי (עם משחק חסר) ואם היא רוצה להמשיך לאיים על הכרטיס לליגה האירופית, תזדקק לתוצאה טובה, שמלבד נקודות, גם תעניק לה ביטחון רב להמשך. אחד המפתחות להצלחת מ.ס במשחק הקרוב והקשה מול מכבי חיפה הוא האגף השמאלי שלה, בו ימתין קימהאני מונטארי לאתגרים שיציבו בפניו דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה ועומר אצילי, שחקני ההתקפה האימתניים של הטוענת מספר אחת לכתר האליפות העונה, מכבי חיפה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן