קייטרינג חלבי – מה אפשר להזמין?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כבר תקופה ארוכה שאנשים בוחרים קייטרינג חלבי עבור מגוון אירועים, החל מהצורך בכיבוד קליל או ארוחת צוהריים קלילה וכלה בצורך בחסכון בצריכת בשר. קייטרינג חלבי אפשר לבחור באמצעות הזמנת מגשי אירוח או הזמנת מנות שף מיוחדות לאירועים. 

בר או בת מצווה, ברית, שבת חתן, הרמת כוסית, ארוחה עם חברים, יום גיבוש עובדים ועוד – כל אלה סיבות לחגיגה טעימה. אבל מה אפשר להזמין? הנה מספר מנות לדוגמא:

חטיפי פילו מלוח

כולם אוהבים אוכל שאפשר לאכול בביס אחד או שניים. חטיפים מלוחים ממולאים מוצרלה, פסטו, עגבניות שרי, בזיליקום, זיתים ועוד – מספקים אוכל מושלם עבור אירועים קטנים, בינוניים וגדולים. 

טורטיות סושי

אוכל בצורת סושי תמיד עושה חשק לנשנש! טורטיות סושי סנאקס הפכו ללהיט בקרב אנשים המארגנים שמחות, מפגשים, אירועים קטנים וארוחות נעימות. טורטיות מגולגלות בצורת סושי שבתוכן מגוון מילויים – הן כאלה שנחשבות מושלמות עבור כל חגיגה. כיום אפשר להזמין טורטיות עם טחינה גולמית חציל תפוחי אדמה ביצה קשה ותבלינים. עוד אפשר לבחור טורטיות סלמון עם לאבנה ועלי בייבי ולימון כבוש או כאלה ממולאות גבינה בולגרית, בטטה, עלי בייבי ושאר הפתעות. 

כריכונים

כריכונים מלאים הפתעות כמו סלמון מעושן, סלט חצילים או גבינות ויש כאלה ממולאים גבינות מיוחדת, ממרחי זיתים, קרמים מעולים כמו קרם ארטישוק ושאר הפתעות כיפיות. 

חברת קאנאפס גם מגוון רחב של ירקות, גבינות, לחמים, מאפים וחטיפים כמו מיני טארטלטים מלוחים בטעמים שונים כמו קרם עדשים, סלמון בעישון חם, קרם אבוקדו, קרם פלפלים ועוד. 

כיצד בוחרים חברת קייטרינג חלבי?

כשאתם בוחרים את המקום ממנו תזמינו את המגשים חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

  • וודאו שאתם בוחרים חברה מוכרת טובה ומומלצת שמנוסה במשלוח מגשי אירוח חלביים.
  • יש לבדוק כי החברה מציעה תפריטים עם מגוון רחב של מאכלים לבחירה בעיקר מאכלים חלביים שניתן לאכול בביס אחד או שניים.
  • וודאו כי האוכל מגיע אליכם טרי וחם נקי וסטרילי וכי המגשים מאפשרים חימום קל בלי עזרת איש צוות. 
  • במידה ואתם רוצים שירות מלא כדאי לבחור חברה שמספקת איש צוות שירותי ואיכותי שיגיע עם המגשים, יחמם את המאכלים שזקוקים לחימום כמו פשטידות או מאפים, ויסדר בצורה נכונה את המאכלים על הדוכנים או השולחנות. וודאו שאיש הצוות יוכל לסייע בכול תקלה או שאלה ולפנות את הפסולת שנותרה מהמשלוחים. 
  • בצעו השוואת מחירים בין חברות ונסו לבחור תפריט מגוון עם מאכלים משביעים ומקוריים במחיר נוח. 
  • שימו לב שמשלוח המגשים יגיעו בזמן מתאים לפני תחילת האירוע כך שתוכלו לארגן את האוכל במקום לפני הגעת האורחים. 

באמצעות מתן תשומת לב לדגשים שהזכרנו תוך הזמנת קייטרינג חלבי מחברה מנוסה וטובה – תוכלו לארגן כל אירוע גדול או קטן באופן הנכון ביותר מבלי שאף אורח יישאר רעב. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן