קורונוער: תוכנית האונליין לנוער האשדודי

תוכנית אונליין מגוונת לבני הנוער באשדוד מכל עולמות התוכן. בואו להשפיע על התכנים ולספר לנו מה עוד חסר לכם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נגיף הקורונה שיבש את כל עולם הנוער הדינמי – וצוות תחום הנוער יזם תוכנית פתוחה עבור צעירי העיר על-מנת להפיג את החששות.

בכל תחילת שבוע תעלה לרשת תוכנית פתוחה לכל בני ובנות הנוער בעיר שתכלול את כל תחומי החיים ועולמות התוכן השונים: מוזיקה אלקטרונית, אימוני סומבה וכושר, סדנאות, תחרויות, שיעורי בישול ועוד. גם הפעילות השגרתית של הנוער ממשיכה אונליין: מפגשים של קבוצות תנועות הנוער, אימוני כושר של אחריי!, קבוצות הכתיבה של הספוקנוער ומרכז הפוך עלה פוך, וכל מה שתרצו.

"יש לנו נוער נדיר ומגיע לו את הכי טוב שיש", אומר יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער. "אני גאה בצוות תחום הנוער שלנו. זו הזדמנות לומר תודה לכל אחד ואחת על תרומה משמעותית לחיי הקהילה, לעיר ולתושבים. המשיכו להיות מעורבים, פעילים ומעודכנים, למען כולנו. בני נוער אשדודים, יש לכם איפה להיפגש".

יחד עם המנהל לשירותים חברתיים באשדוד ומהו"ת נפתח גם "הקו החם לנוער", לבני ובנות נוער שמרגישים שהמצב לוחץ עליהם רגשית. בקרוב יופעל קשר טלפוני ישיר אל קשישי העיר להפגת הבדידות.

"אני קוראת לכל בני הנוער להצטרף לפעילות", אמרה מנהלת תחום הנוער, מזל שאלתיאל. "בחירום, כמו בשגרה, פעילות התחום דינמית וקשובה קשב רב לצרכים ולקולות העולים מבני הנוער שלנו. אנחנו מזמינים אתכם למלא סקר בלינק המצורף ולהגיד לנו מה עוד חסר לכם ומה עוד תרצו שיעלה לרשת.
כמובן שאין תחליף למפגש החברתי ולמפגש המשמעותי עם המדריך או המנחה, אך בהינתן הנחיות הוראות משרד הבריאות והרשות המקומית, אנו מוצאים במפורמט המקוון תחליף ראוי. מי ייתן וימים אלו יחלפו במהירות ובבריאות לכולנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן