קונים בעסקים שאוהבים – פרוייקט "שכונתי" מגיע לאשדוד

פרוייקט קהילתי-חברתי חדש המספק לעסקים שכונתיים ציר הכנסה נוסף באמצעות מכירת שוברי מתנה ברשת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודשים האחרונים עסקים רבים נקלעו למשבר, ועל אחת כמה וכמה בעלי עסקים שכונתיים ללא גב כלכלי חזק. אלו מצאו את עצמם לראשונה עם קשיים ממשיים בתזרים המזומנים וחשש אמיתי לעתיד העסק.

פרוייקט שכונתי – "קונים בעסקים שאוהבים" הוא פרוייקט ללא מטרות רווח שנועד לתמוך בעסקים הקטנים בישראל באמצעות כרטיסי מתנה, והכל ללא עלות לבעלי העסקים.

בשבועות האחרונים החל שלב הפיילוט של הפרוייקט בתל אביב במסגרתו כמה עשרות עסקים כבר יכולים לשווק לראשונה ללקוחותיהם שוברי מתנה אותם ניתן לממש בעסק בשלב מאוחר יותר או לתת לעסק כתרומה – והכל ללא עלות לעסקים.

"אני מסתובב ברחבי העיר ורואה עשרות עסקים שנאלצים לסגור את שעריהם" מספר בן וטלמן, מנהל הפרוייקט, "כל אחד מכיר בעל עסק קטן, זה יכול להיות המאפיה שקרובה לבית, מאמן הכושר או מוכרת הפרחים. הם תמיד היו כאן בשבילנו ועכשיו זה הזמן שלנו להיות שם בשבילם. ערבות ההדדית היא אחד מערכי הייסוד של החברה הישראלית, ופרוייקט שכונתי מאפשר לנו להביע ערכים אלו ולהתגייס עבור העסקים הקטנים".

הפרויקט הוקם ע"י חברת Rise.ai, אשר בחודשים האחרונים לקחה חלק במספר פרויקטים קהילתיים מסביב לעולם לתמיכה בעסקים קטנים באמצעות שוברי מתנה. לאור הצלחתם הרבה של פרויקטים אלו עובדי החברה החליטו להקים פרויקט דומה כאן בארץ. בהצטרפות לפרוייקט שכונתי כל בעל עסק יוכל לקבל עמוד באתר האינטרנט של הפרוייקט בו יוכל למכור שוברי מתנה אותם ניתן לממש בבית העסק. 

בעלי עסקים קטנים באשדוד? הצטרפו ל"שכונתי" ותוכלו להתחיל לשווק שוברי מתנה לעסק שלכם!
הרשמת עסקים לפרויקט – bit.ly/shunati
אתר הפרויקט – https://www.sosbusiness.co.il

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן