קואליציה במשבר. גבי כנפו: "להדיח את נכט מהקואליציה"; נכט: "מאיימים עליי"

חבר המועצה עו"ד אלי נכט בסדרה של התבטאויות קשות נגד סניה כצנלסון ששותק לדבריו, נוכח כפייה חרדית בעיר ואת עו"ד גבי כנפו, אותו הוא מאשים כמי שמטרפד מינוי שלו לראשות 'יובלים'."מאיימים עלי ואני אחשוף את ההתנהלות בבית המטבחיים בעירייה. כצנלסון: "אני לא עושה יחסי ציבור, אני עושה דברים". עו"ד כנפו: "נכט הוא איש מתוסכל שמתנהל כמו אופוזיציה ויש להדיח אותו מהקואליציה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם דרכו של חבר מועצת העיר אשדוד, עו"ד אלי נכט בקואליציה מסתיימת והוא הולך לאופוזיציה? אם לשפוט מסדרת הסרטונים וההתבטאויות שלו באחרונה אותם הוא מעלה לרשת והאמירה של ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו כי צריך לסלק את עו"ד נכט מהקואליציה הרי שזה הכיוון.
כך למשל, עו"ד נכט מתבטא בחריפות באחרונה נגד חבריו לקואליציה ששומרים על שתיקה בנוגע לסוגיית פתיחת עסקים בשבת בדגש על המאבק האחרון של החרדים נגד 'סופר פאפא' והעקיצות שהוא יורה לכיוון סגן ראש העיר שמעון סניה כצנלסון, אותו הוא מאשים בשתיקה בנושא.
עו"ד נכט גם קובל על פגיעה בעבודתו בכך שהוא אינו מקבל אישור להשתמש בתקציב שהוקצה לו לשנת 2020, וזאת לאחר שהתקציב קוצץ לו ב-30%. עו"ד נכט מוסיף וטוען כי הצעות שהעלה לא זכו להתממש. כמו למשל הצעתו בעניין הדבקת מדבקה על כל בית עסק אשר יש בו מרחב ממוגן, שלא עברה לבסוף.
ויש לו עוד טענות על כך שמישהו מטרפד את מינויו ליו"ר תאגיד המים "יובלים" ומרמז לעו"ד כנפו. "מנכ"ל "יובלים" שלמה אטיאס מכהן לכאורה בתפקידו בניגוד לתקנון החברה, היות ואטיאס בתפקיד כ- 12 שנים ואילו על פי התקנון, לדבריו, הוא יכול לכהן בתפקיד רק 8 שנים. חברי המועצה עו"ד צחי אבו וד"ר אלי נחמני, עזבו את תפקידם ביובלים כי לא אפשרו להם לעבוד". בנוסף טוען עו"ד נכט כי קיבל, לכאורה איומים מרומזים ולא מרומזים ולטענתו שליחים שהגיעו אליו ורמזו לו כביכול כי " אם אתנהג יפה .. ואז הכל יהיה בסדר"


עו"ד נכט שולח אצבע מאשימה גם כנגד התנהלותו של סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון. נכט מתייחס לגילו של כצנלסון ואומר: "אני לא זקן בן 75 שמחפש דברים מידיים. לי חשוב מה יגידו עליי גם בעוד 5 ו-10 שנים. לי לא משנה מהיכן אני אפעל לטובת הציבור האשדודי: בספסלים מימין או בספסלים משמאל, אני אהיה נאמן תמיד ולא ניתן לקנות אותי בשום דרך. ההכפשות לאחרונה שעברו כל גבול, אני אטפל בחומרה רבה בעניין של דיבה״.
הוא ממשיך ואומר כי מי שלא נותן לו לעבוד ופוגע בו ובסיעתו, למעשה פוגע בציבור שבחר בו. וכי לא מישהו כנראה לא למד מהשנים האחרונות אם פוחדים מהכוח האלקטורלי שלי והניסיון שלי לפעול למען האנשים ולא למען תפקידים או עושר או הנאה אישית. "אותי הדברים האלה לא מעניינים והציבור ישפוט. אין לי מה להחביא. בניגוד לאחרים, לא מומנתי על ידי אף אחד. אני לא מייצג אף אחד פרט למי שבחר בי. אייצג בנושאים של כפייה דתית ונושאים נוספים שלצערי טורפדו לאחרונה. כל מי שמנסה לפגוע בי או להוריד מכוחי, אני בטוח ב100% שתושבי אשדוד לא טיפשים, לא מטומטמים. הקליקות של האנשים, שחברו יחד וחושבים שהם יכולים לשלוט בעיר שלנו מוכרות. כל דבר שמתנהל מאחורי הקלעים בבית המטבחיים הזה, אני הולך לחשוף, לספר הכל לציבור ועל התרגילים שעושים. חשוב שאתם תסתכלו בכל מה שכותבים ומעלילים עלילות בעין ביקורתית יותר. יש כוחות שלא רוצים שמישהו ייצג את הציבור שלו נאמנה״.

כצנלסון: "אני לא מדבר, אני עושה"

וכצנלסון שחש שחלק גדול מהביקורת מופנה אליו מיהר להגיב. "בראש ובראשונה. אני נגד כפיה. כל כפייה דתית או חילונית. אני דבק בעקרון זה – לא מדבר, אלה עושה למען הגשמתו. שנית, אין לי שמץ של מושג על איזה גורל אלי נכט מדבר באחד הפרסומים שלו. שלישית – העירייה נלחמת בקיצוניים באשר הם. חרדים, דתיים או חילונים על ידי שורה של צעדים ולא על ידי יחסי ציבור".
כצנלסון מפרט את מה שלדבריו, קורה בפועל בעיר: "סינמה סיטי בבנייה- ייפתח באוגוסט. קאנטרי קלאב ייבנה ויפתח בשנה הבאה, למרות התנגדותם של חלק מחברי העירייה. מתנ"ס דיונה עובד בשבת. האגם במרינה נמצא בבנייה, שיושלם בשנה הבאה. גם מלון הילטון נמצא בבנייה על שפת הים. פארק אתגרים עם כל האטרקציות והבריכה פתוחים שבעה ימים בשבוע, כולל בשבת. שני פארקים חדשים: עד הלום ופארק י"ג, הוקמו ופועלים. פרויקט פארק היי-טק מול ביג נמצא בפיתוח והמפעל הראשון של אלבוטק שיאייש אלף מישרות כבר קיבל היתר בנייה. זה רק חלק קטן ממה שנעשה לפיתוח העיר".

כנפו: "צריך להדיח את אלי נכט מהקואליציה"

ממלא מקום ראש העיר אשדוד, עו"ד גבי כנפו המשמש גם כיו"ר הקואליציה, תוקף בחריפות את עו"ד אלי נכט ומציע להדיח אותו מהקואליציה נוכח התנהלותו. "אני חושב שאלי נכט הוא איש מתוסכל. אין לי שום קשר או שיח אתו או כל ממשק עבודה מולו. טענותיו כלפיי הי טענות שקריות חסרות שחר. הוא מנסה לנסות למצוא לעצמו הגנות אוני לא מבין מה הוא רוצה ממני. יש לו קשר ישיר עם לסרי בכל דבר ועניין ולא ברור מה אני מעניין אותו"
בין היתר טוען כי אתה מסכל את מינויו ליו"ר יובלים
"איך אני יכול לסכל את המינוי שלו?. יש ועדה לאישור בעלי תפקידים. לפי שעה הם לא מאשרים אותו. מה זה קשור אלי? מה אני הוועדה לאישור מינויים?".
כיו"ר הקואליציה יש לך מחשבות לגביו?
"נכט נוהג כמו איש אופוזיציה. בדרך שהוא מתנהל, כחבר קואליציה, שלא הגיע לישיבת מועצה חשובה היא בעיני מעשה פסול וחמור, ואני חושב שצריך להדיח אותו מהקואליציה הוא לא מתאים לשמש חבר קואליציה. אלא אם כן ישנה את דרכו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן