קבלת סימנים מהיקום

צילום: לילי מימון צרויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 רוב האנשים חיים את חייהם מבלי להביט אפילו במקצת על מה שיש להם. רוב האנשים פשוט חיים את מה שאין להם והתוצאה היא שבאמת אין , וישנה הרגשה של מחסור וגם מה שיש נעלם. האם עצרתם לרגע לומר תודה על מה שיש לכם? על כך שאתם חיים ונושמים ועל כך שאתם מסוגלים לשמוע, לראות, להריח, ללכת, לחייך, לצחוק ולרוץ, זאת לעומת אנשים שאין להם את הדברים הנ"ל? עצרו לרגע והביטו במה שיש בחייכם כמו: זוגיות, עבודה, ילדים, קורת גג, אוכל, מכונית, משפחה, ומדוע זה נראה כל כך מובן מאליו עבורכם? אם תשכילו להבין שאין מובן מאליו וצריך לומר תודה כל יום על מה שיש לכם, חייכם יהיו הרבה יותר טובים ותתחברו לשפע האינסופי שהיקום יכול להעניק לכם, ואז תקבעו לעצמכם את המילה תודה לשגרת חייכם כגון: תודה לאלוהים שיש לי בן/ת זוג נפלאים, תודה על בריאותי, תודה על החברים המועילים שיש לי , תודה על כך שיש לי ילדים מקסימים, תודה על העבודה שיש לי ועוד. רצוי לכתוב כל יום לפחות דבר אחד שעשה לכם טוב ולא חשוב באיזה עניין. אל תתבכיינו,, אל תתלוננו, הפגינו כוח סבל ואופטימיות. אלוהים בחוכמתו האינסופית לא ברא אותנו שווים מבחינת אינטליגנציה, מראה, מזל, חכמה, אישיות וכדומה.  

                                                              מספר טיפים מועילים

 1-  אל תנסו להיות יותר טובים מאחרים בכל מחיר.  היו מה שאתם ואל תהיו תחרותיים.

2-  תנסו ללמוד מאחרים כי כמה שלומדים ולוקחים מאחרים, זה עדיין לא מספיק. 

3-  השיגו לעצמכם שלוות נפש ע"י שביעות רצון עצמית מהידיעה שהתאמצתם לעשות את הטוב שאתם מסוגלים לו. 

4-  לכל אדם יש אכזבות וכישלונות בחיים ואל תתנו לעצמכם ליפול מהכישלון, ואל תתנו לזה להוריד לכם את הביטחון להתנסויות חדשות. [מאכזבות וכישלונות למדתם הרבה].    

5-  התחילו דברים בזמן ותסיימו בזמן, עקביות בכל דבר בחיים זה חשוב מאוד.         

6-  אל תעבירו ביקורת על אחרים ואל תשפטו אותם, כי אינכם יודעים מתי תהיו במצבם.

7-  המעשים של העבר גוררים אל ההווה והמעשים של ההווה גוררים אל העתיד.   לרוב הגורל בידינו בכל תחומי החיים בערך כמו לנהוג ברכב. לכן אל תאשימו אף אחד בכל מה שקרה העיקר שתתכננו את העתיד בצורה נכונה וטובה יותר.                                                  

8-  תהיו אסרטיביים ותעשו מה שטוב לכם והקשיבו לאינטואיציה שלכם, גם כאשר אתם מיואשים ומרגישים שמתו כל החלומות שלכם המשיכו להאמין שיש אור בקצה המנהרה וכשחלון בחדר נסגר אז דלת נפתחת. המשיכו להתפלל גם כשאפסו כוחותיכם והאמינו שיש ימים מאושרים יותר , בסופו של דבר אתם אלה שמגדירים את גורלכם.

 9-  אל תילחמו להשיג דברים שאינם ניתנים להשגה.

אתר האינטרנט שלי –    www.leageva.co.il    לקריאה בנומרולוגיה , טארוט , קפה , ייעוץ זוגי , תכשיטי קבלה  אימון אישי ניתן לפנות לטלפון 052-8619838

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן