צפיות באינסטגרם בקלות ובמהירות – דיגיטל בוסט

רוצים צפיות באינסטגרם לסרטונים שהעליתם בפוסטים? לדיגיטל בוסט יש את הפתרון הכי מהיר, אפקטיבי וזול בשבילכם

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העליתם פוסט עם סרטון שלא קיבל אף צפייה? ציפיתם שיותר גולשים ועוקבים יראו אותו? דיגיטל בוסט מציעה דרך אלטרנטיבית ויעילה יותר להשיג צפיות באינסטגרם. מוזמנים לרכוש צפיות  באינסטגרם מידית דרך האתר או ליצור קשר ולקבל הסבר נוסף על השירות. הכול נעשה בדיסקרטיות מלאה והפרטים שלכם לא עוברים לאף גורם אחר! מוזמנים להזמין חבילת צפיות באינסטגרם במחיר הטוב ביותר בישראל, שירות, אחריות והדרכה מלאה על השימוש בכל המוצרים והשירותים שלנו. 

כל דף אינסטגרם חייב להשיג יותר צפיות באינסטגרם כדי להצליח!

צפיות באינסטגרם הם הבסיס שבלעדיו הדף שלכם סתם יבזבז כסף בלי לראות תוצאות. כי אם אתם מצלמים, משקיעים ומעלים סרטונים אבל אף אחד לא רואה אותם, מה הטעם בהשארת הדף… אבל אל תתייאשו ותנו לנו להוכיח לכם שאפשר לנהל דף אינסטגרם עם תנועה, חשיפה, עוקבים ישראלים באינסטגרם, צפיות באינסטגרם וביו-טיוב בקלות, במהירות וביעילות!

הנה 4 טיפים מעשיים להשגת יותר צפיות באינסטגרם גם ללא העזרה של דיגיטל בוסט:

צפיות באינסטגרם טיפ מס' 1 : תעלו סרטון ויראלי – נכון, קל להגיד וקשה לבצע אבל: סרטון ויראלי אחד יכול להשיג עבורכם מה שהדף לא השיג בשנה שלמה. מה זה סרטון ויראלי? סרטון שזוכה לחשיפה מוגברת ומואצת, משותף בין גולשים תוך זמן קצר וכמו וירוס, מתפשט בכל מקום. איך מעלים סרטון ויראלי? ברור שזה לא קל, אחרת כולם היו עושים את זה… למרות שתכלס קל מאוד להעלות סרטון ויראלי, למשל: תעלו סרטון שלכם ערומים בחנות…. אנחנו חלילה לא ממליצים לכם שתעשו את זה פשוט הסברנו שלא בעיה להעלות סרטון ויראלי אבל זה צריך להיות תוכן הולם ואיכותי שירוץ בזכות עצמו ולא בזכות הפרובוקציה שתעשו, מה גם שלא תוכלו להעלות עירום לאינסטגרם. אז מה כן?  

צפיות באינסטגרם טיפ מס' 2: תעלו סרטון עם הצעה מפתה – אולי עירום וויראלי זה לא בשבילכם אבל כל עסק, גדל, בינוני או קטן יכול להרשות לעצמו להעלות מדי פעם הצעת מכר, איזה מבצע שיווקי מדהים שאולי הוא אפילו יפסיד עליו אבל בטווח הארוך זה יביא לו חשיפה ולקוחות עתידיים. תחשבו על זה: ראיתם פעם מישהו מציע מבצע: 100% הנחה? לא, למה? כי בעלי עסקים שמרנים מדי ולא מבינים את הכוח של צפיות באינסטגרם או ביוטיוב ובכלל של סרטונים ושל שיווק דיגיטלי. גם ככה רוב העסקים יוצאים במבצע כמו 1+1 או שלוש במחיר שתיים וכדומה. אם תרימו את הכפפה ותיצרו סרטון מצחיק משולב עם הטבה מדהימה, גם לא מאה אחוז הנחה, בטוח תצליחו להגיע איתו ליותר גולשים מכל סרטון בנאלי אחר שהעליתם.  

צפיות באינסטגרם טיפ מס' 3: תעלו סרטון אישי – כולם יודעים כמה קל לפרוט על הרגש. תוכניות טלוויזיה ותוכניות ריאליטי עושות את זה  כל הזמן. פוסט עם סרטון אמיתי ומרגש תמיד עובד הכי חזק ברשתות החברתיות, זאת עובדה. אם באמת יש לכם סיפור מרגש, למה שלא תרתמו אותו לטובת העסק. אל תמציאו ואל תגזימו אבל אם יש לכם משהו אמיתי ביד, שתפו אותו ותראו איך הוא מגיע ליותר אנשים ממה שחשבתם.

צפיות באינסטגרם טיפ מס' 4: קידום ממומן – אתם לא חייבים להמציא את הגלגל או להעלות סרטון מדהים כדי להשיג צפיות באינסטגרם. כל מה שצריך זה לקדם את הסרטון בכסף. השקיעו פעם אחת כמו שצריך ביצירת סרטון תדמית אחד סרטון איכותי מסוג אחר או כל סרטון, אבל תשקיעו באמת: בצלם, במצלמה, בתסריט וכו', אחרי שיהיה לכם מוצר מוגמר ביד, סרטון איכותי המתאים להעלאה בפורמט הנכון, קדמו אותו בצורה משמעותית. 

רק טיפ קטן לפני שאתם מתחילים לקדם את הסרטון: תבנו קהל מתאים לפני כן שלא תבזבזו את החשיפות של הסרטון על גולשים לא רלוונטיים. שימו מספיק תקציב לקדם את הסרטון לכמה שיותר גולשים. יש מותגים שמריצים את אותו סרטון כבר כמה שנים כי הוא פשוט משיג להם תוצאות. סרטון אחד חזק שהשקעתם בו זה כל מה שצריך, לא מאה סרטונים גרועים שצילמת לבד באייפון…

אם כל הטיפים האלה לא עזרו לכם או לא ישימים עבורכם, תמיד תוכלו להיעזר בשירותי הבוסט המדהימים של דיגיטל בוסט ולהזמין חבילות צפיות באינסטגרם בלחיצת כפתור… פשוט בחרו כמה צפיות אתם רוצים, רכשו וקבלו את הצפיות מיד, כאן ועכשיו, בלי לבנות קמפיין ובלי לצלם סרטון חדש.  

3 טיפים לצילום סרטון מנצח 

  • טיימינג – אתם הריי יודעים שהיום צריך להספיק להעביר את המסר ב-5 שניות גג כי כולם מדלגים על פרסומות. ובאמת מדהים איך מותגים התאימו את עצמם למגבלות הזמן הקצר ומצליחות להפיק פרסומות וסרטונים שמצליחים להעביר בחמש שניות בסך הכול את כל מה שהם רצו להעביר, כולל המסר מהקריין. מדהים אבל אל תישארו מאחור ותבינו שגם הסרטון שלכם חייב להיות חד, מדויק, קצבי ומהיר! זה לא סרט קולנוע באורך מלא… התאימו את הסרטונים לתרבות ה-'סטורי' שלא מאפשרת לסרטונים להיות ארוכים כי ממילא לאף אחד אין סבלנות לצפות בסרט דוקומנטרי ארוך עכשיו…
  • תוכן – הכי חשוב זה התוכן, זה ברור אבל תוכן איכותי לא אומר בהכרח יותר טקסט או תוכן יותר מורכב. תוכן יכול להיות גם צילום פשוט של דוגמנית בתנועה בלי אף מילה. איכות הצילום היא כבר חלק מהתוכן היום כי המדיה והפורמט הם חלק בלתי נפרד מהתוכן. מה הופך תוכן סתמי לתוכן מעולה? רעיון. אתם צריכים רעיון מקורי, משהו חדש שאף אחד לא עשה קודם, זה יספיק. אם יהיה לכם רעיון אדיר, הקהל יסלח לכם על מצלמה גרועה או לוקיישן לא טוב. רעיון זה הסוד להצלחה של כל תוכן טוב. יש לכם רעיון טוב? פתחו אותו והנגישו אותו לקהל והקהל יבוא בהמוניו.
  • אורך – כמה שזה נשמע פרט טכני ולא חשוב, יש חשיבות רבה מאוד לאורך הסרטון שלכם. יש מקומות בהם לא תוכלו לקדם סרטון ארוך מ-30 שניות או אפילו 15 שניות. אם אתם יוצרים סרטון לסטורי או סרטון תדמית לעסק אלו שני אורכים שונים של סרטון, לכן חשוב להבין כמה זמן צריך להיות הסרטון שלכם על מנת שיקלע בול במטרה, יהיה אפקטיבי ויצליח להביע את כל מה שאתם צריכים בדיוק בזמן שהקצבתם לו.

זהו, מקווים שנהניתם. אם כן קראו עוד מאמרים מסוג זה באתר דיגיטל בוסט, מדריכי קידום ושיווק דיגיטלי לאינסטגרם, לטיק טוק, ליו טיוב ועוד, בנושאים שונים ומגוונים. 

מוזמנים ליצור קשר עם כל שאלה ובעיה שיש לכם ולהזמין את השירותים הדיגיטליים החכמים של דיגיטל בוסט ישירות דרך האתר עכשיו. להתראות ובהצלחה! 

למאמר החדש ביותר באתר

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן