'צעירי אשדוד' עשתה היסטוריה: אלופת אתיופיה ישראל בקט רגל

קבוצת צעירי אשדוד הביאה הרבה כבוד לעיר, כשזכתה לפני שבועיים באליפות היסטורית, במסגרת ליגת 'א.י.פ.ל' בקט רגל, לאחר שגברה על 'וואעליה' ראשל"צ במשחק הגמר בתוצאה 5-2.

צילום: יחצ.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת 'אתיופיה פוטבול ליג' הגיעה לסיומה לפני שבועיים ולאחר משחק הגמר שהתקיים באיצטדיון הקט רגל בקרית משה נקבע, כי קבוצת צעירי אשדוד, היא האלופה, אחרי ניצחון משכנע בתוצאה 2-5 מול קבוצת וועאליה ראשל"צ. הליגה שמושכת אליה תשומת לב רבה בקרב בני הקהילה האתיופית בישראל, מורכבת משני מחוזות, עם 15 קבוצות בכל מחוז. שיטת הליגה היא סיבוב משחקים אחד בעונה סדירה ולאחריו, משחקי פלייאוף, עד להכתרת האלופה.
מאחורי קבוצת צעירי אשדוד עומדים שני מאמנים צנועים, איציק קאסה ודוד רדה בני ה-28 והמנהל המקצועי ציון אבטה, אשר יוצרים תלכיד נפלא של ערבות הדדית, משפחתיות וכימיה קבוצתית. על הדרך, הם נהנים גם מסגל השחקנים הכי צעיר בליגה, שהתחבר בצורה מופלאה וזכה לחגוג אליפות מדהימה. בשורות הקבוצה ניתן למצוא שחקנים כמו דני קידה שכבש העונה למעלה מ-30 שערים, את יעקב וורקו, הנחשב למנהיג שמאזן את הקבוצה, את השוער הנפלא שרון סילוורה שהדף פנדל בגמר מול ראשל"צ ואת השוער המחליף כפיר תורג'מן. את הסגל משלימים צעירים מוכשרים נוספים דוגמת רפי איילה, סלומון בלטה, נועם וורקו, משה יברקן, סלומון איטטוי, דניאל גברמהדין, יוני יעקב ועוד.
אין זה מקרי שהקבוצה ואנשיה מתברכים ומצליחים לקטוף פירות יפים במיוחד, שכן היא מהקבוצות היחידות בליגה ששומרות שבת ואף מתגאה בכך. על חולצות שחקניה של צעירי אשדוד במשחק הגמר, לצד סמל ה'אולטראס', התנוסס הכיתוב-"בזכות שמירת השבת", מה שמעיד על הרוחניות שמתקיימת בה. לא בכדי כקבוצה מושכת אחריה עשרות אוהדים נלהבים, אשר חלקם ליוו אותה במשחק האליפות, שהתקיים תחת הגבלות התו הסגול.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן