צעד נוסף בדרך לליגה האירופית

מ.ס אשדוד התאוששה מההדחה מהגביע ומול מכבי פ"ת סיימה בתיקו 0:0 בתחילת השבוע במסגרת ליגת הבורסה לניירות ערך. רן בן שמעון: "כנראה שהמאבק על אירופה יהיה עד הסוף". בשבת: משחק חוץ בקרית שמונה בעל חשיבות מירבית לגבי הכרטיס לליגה האירופית. אכזבה מכמות הקהל

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום ראשון בערב השבוע אירחה מ.ס אשדוד את יריבתה לכרטיס האירופי ועל המקום השלישי, מכבי פ"ת באצטדיון היא', לעיני 450 צופים, במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל. מ.ס הגיעה למשחק בהרכב חסר (ללא דין דוד ושלומי אזולאי הפצועים) וכשהיא מלקקת את הפצעים של ההדחה מהגביע, ביום חמישי שעבר, במשחק ההפסד הכל כך מתסכל מול מכבי ת"א במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

האורחת ממלאבס הייתה חייבת לנצח בכדי לצמק את הפער מאשדוד, אך התקשתה להגיע למצבים ולאחר 90 דקות נקבע כי הסטטוס קוו בצמרת נשמר ועימו, פער 6 הנקודות של מ.ס מין המקום הרביעי והחמישי, שם נמצאות מכבי פ"ת ועירוני קרית שמונה. אשדוד אמנם שלטה במרכז השדה, אך כמו פ"ת, לא הירבתה לאיים על השער של ינקו, השוער האורח. בסיום: 0-0 מאכזב ומשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון למ.ס אשדוד. אכזבה גם מכמות הקהל שהגיע למגרש הן במשחק הליגה השבוע והן במשחק הגביע בשבוע שעבר. נראה כי במ.ס לא מצליחים למנף את ההצלחות המקצועיות לטובת יצירת גרעין חדש של קהל.

קרית שמונה תהיה היריבה הבאה של אשדוד, כאשר מ.ס תצא צפונה ביום שבת הקרוב ותתארח באצטדיון העירוני בקרית שמונה. אם החניכים של רן בן שמעון יצליחו לחזור משם עם תוצאה טובה, נוכל להתחיל לברך אותם על השגת הכרטיס לליגה האירופית, שיהיה הישג בלתי נתפס עבורה.

בן שמעון לא אהב את התוצאה ואמר בסיום: "שונא את התוצאה הזאת. לא בשביל זה אנחנו נמצאים פה. כל העונה המשחקים שלנו היו המעניינים ביותר. אבל לבוא אחרי שבוע עמוס פיזית ומנטלית… זה בסדר. לא היה יותר תיקו מוצדק בהיסטוריה מזה. עכשיו ננוח קצת. כנראה שהמאבק על אירופה יהיה עד הסוף. צריך להתמקד במשימה בקרית שמונה ולעשות משחק טוב.

השוער יואב ג'ראפי הוסיף: "היה פה מאמץ פיזי אדיר אחרי שבוע קשה. עומס משחקים מטורף. פעמיים שיחקנו נגד מכבי ת"א, משחקים לא קלים בכלל. שמחים מהתוצאה. אני באופן אישי שמח ששמרתי על שער נקי וזהו, ממשיכים לעבר המטרה שלנו".

דרושים: אוהדים

חזרתו של הקהל למגרשי הכדורגל בישראל העמידה שוב על סדר היום את בעיית חוסר האוהדים של מ.ס אשדוד. ברור לכל שלקבוצת צמרת נפלאה כמו שיש העונה בעיר שלנו, מגיע קהל רב ותומך. בפועל מה שקורה ביציעי היא' הוא עצוב ולא נראה פיתרון לבעיה הזאת באופק. הקבוצה נמצאת בתקופה אולי הכי מכריעה בתולדותיה והמציאות היא שזה מעניין רק כמה מאות בודדות של אוהדים.

יתרה מכך, נראה כי זה גם לא כל כך מעניין את ההנהלה של הקבוצה, שתזרים המזומנים זורם אליה מהמועצה להסדר ההימורים בספורט ומשידורי הטלויזיה, מה שיוצר מציאות הזויה בה קבוצת כדורגל לא צריכה אוהדים בכדי להתקיים. וזה גם מה שמסביר את ההתנהלות הקרירה של מ.ס בשבועות האחרונים מול הקהל שלה וגם של היריבות. עד לסיום העונה נותרו עוד שני משחקי בית (ב"ש ומכבי ת"א). מומלץ להנהלת הקבוצה לנסות לחשוב מחוץ לקופסא ולעשות כל שביכולתה על מנת למלא את יציע המארחת.

אם באשדוד לא יצליחו להביא עוד אוהדים שיהפכו את איצטדיון היא' למבצר כמו שהיה בשנות ה-90, קשה לראות אותה הופכת לחברה קבועה בצמרת הכדורגל הישראלי. אם כל הכבוד לתזרים המזומנים ולאקדמיה המופלאה שמייצרת שחקנים לכל המרבה במחיר, אין כדורגל בלי אוהדים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן