צחי אבו לקראת שליטה מלאה בסטאר סנטר: הציע 260 מליון שקלים עבור 25 אחוז של הפניקס

חברת 'ארנה גרופ' שבשליטת היזם, עו"ד צחי אבו הציעה לרכוש את חלקה של חברת הביטוח במרכז המסחרי סטאר סנטר באשדוד תמורת 260 מיליון שקל במטרה לעלות לאחזקה של 100% בנכס. כך מפרסם הבוקר גולן חזני מעיתון כלכליסט. השאלה הגדולה האם יש תכנית להקים במקום הסטאר סנטר מגדלי דירות?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפניקס רכשה את הנתח שלה במרכז המסחרי ב־2008 בתמורה ל־133 מיליון שקל ולפי שווי 530 מיליון שקל. כלומר, ההצעה של אבו מגלמת מחיר כפול מזה שלפיו חברת הביטוח רכשה את חלקה. עם זאת, ל"כלכליסט" נודע כי ארנה גרופ הגישה את ההצעה לחברת הביטוח מבלי לתאם זאת עמה. זאת לאחר שבתקופה האחרונה נפגשו הצדדים, והפניקס דרשה למכור את חלקה לפי שווי גבוה אף יותר.

מניית ארנה גרופ זינקה אתמול ב־8% בעקבות ההודעה, וסיימה את יום המסחר בעלייה של 4%. בכך השלימה המניה זינוק של 440% מתחילת השנה, שמביא את החברה לשווי של 255 מיליון שקל.

האם בתכנית להקים מגדלי דירות על סטאר סנטר


אבו השלים את רכישת השליטה בארנה גרופ מידי הבעלים מרכוס וובר תמורת 430 מיליון שקל בפברואר האחרון. וובר רשם הפסד של כ־550 מיליון שקל על החברה, שבה החל להשקיע ב־

אם ארנה גרופ תרכוש את הנתח של הפניקס במרכז, זו תהיה עסקה משמעותית שנייה בפרק הזמן הקצר שבו אבו מכהן כמנכ"ל. אבו, בעל השליטה, התמנה למנכ"ל החברה ב־19 באוגוסט, לפני פחות מחודש, והחליף בתפקיד את רן ישראלי שעזב.

בקרב קבלנים ,יזמים ופוליטיקאים באשדוד ישנה הערכה כי על מתחם הסטאר סנטר בשלב כזה או אחר יוגשו תכניות לבניית מגדלי דירות. האם זה יקרה? ימים יגידו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן