צחי אבו הפך לסבא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שמח במשפחת אבו. לירין אבו ואורי רגב נולד בן בכור, נכד ראשון למילארדרים סימה וצחי אבו, ונין ראשון לדינה ויחיאל אבו. החגיגה המשולשת של האב ואשתו של הסבא צחי וסימה ושל סבא וסבתא רבה דינה ויחיאל אבו נערכה רק במסגרת המשפחה הגרעינית, ולא כל המשפחה.

טכס הברית נערך בגג ביתו של צחי, בהשתתפות של כ-70 מוזמנים, כאשר כל אורח שהגיע עבר בדיקת קורונה מהירה שהתוצאות בה היו כמעט מייידיות. הרך הנולד ייקרא שמו בישראל ארי, יחיאל-שמעון על שם הסבא רבא יחיאל יבל״א, ושמעון על שם שמעון – הסבא רבא רבא אביו של יחיאל.

המוהל היה דוד בן מנחם, המוהל של העשירים והעניים.

הייתם מאמינים שיש 2 זוגות תאומים (שזוג אחד הוא אשדודי) בבסיס אספקת המזון של המרה״ס בצבא?! אז הכירו את התאומים טאוב מאשדוד והתאומים בן דוד אשר ממלאים יחד את תפקיד ספקי המזון, שאחראיים על נתינת מענה במזון לכלל יחידות צה״ל.

חן ועדי בן דוד ויובל ואריאל טאוב נמצאים יחד בכל המסגרות מאז ומתמיד ויותר משמחים שיש להם אחד את השני בשירות. אגב, האחים טאוב שיחקו גם כדורגל והתאמנו יחדיו באקדמיה לכדורגל שבמדריד. פריחה מתמוגגת מצירוף המקרים.

כמו בכל שנה, אבל הפעם עם טיפל׳ה ריחוק ומסכה, התחסן כנגד השפעת ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי. לסרי אמר כי זה אמנם לא החיסון נגד קורונה שכולנו מחכים לו ובע"ה יגיע במהרה, אך זה חיסון לא פחות חשוב במיוחד בימים אלה.

"כמדי שנה אני מתחסן לשפעת ע"י צוותי כללית בעיר, ועכשיו בתקופת קורונה החיסון לשפעת מוריד סיכון שיכול להציל חיים. לכו להתחסן". פריחה מפרגנת.

השבוע ביום ראשון, התקיים מבצע התרמות דם בשיתוף סניף בני עקביא באשדוד וסניר עזרא ומד״א. עשרות אנשים טובים הגיעו לתרום דם וביניהם גם המשנה לראש עיריית אשדוד  יניב קקון. פריחה שמעה שבמד״א קוראים לאנשים נוספים לתרום דם , ש׳הרי כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו׳. פריחה כבר תרמה דם

פריחה שהשבוע התארח איציק מויאל, יו״ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות בארץ, בתוכנית ״סודות הנדל״ן״ המשודרת בערוץ 12 אצל דפנה שחר ועופר פלדמן. מויאל שוחח עם השניים על נוהל הפעלת המשאבות בענף הבניין. התוכנית אמורה להיות משודרת בשבוע הבא, ופריחה כבר הכינה את השלט צמוד אליה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן