צ'וקול בדקה ה-90

האדומים אשדוד ניצחה את הפועל בקעת הירדן בתוצאה 2-3 במסגרת המחזור ה-17 בליגה א' דרום. בן לולו, אדלשטיין וצ'וקול (בדקה ה-90) כבשו לאדומים. במחזור הבא: משחק חוץ נגד מכבי יפו

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד אירחה באיצטדיון הסינטטי ביום שישי האחרון את הפועל בקעת הירדן. המשחק היה דרמטי, הפכפך והוכרע בדקה ה-90 עם שער חשוב מאין כמותו של רחמים צ'וקול, שהחזיר למאמן יובל נעים על האמון שנתן בו. הפתיחה הייתה שייכת לאורחת, שכבשה במהלך הדקה הראשונה של המשחק. כדור ארוך של הגנת בקעת הירדן מצא את צמד הבלמים, רוי עמוס ופיליפ חאיכ לא מוכנים ואל הכדור הגיע עידן בנימין שבעט מצוין מתוך הרחבה, הכניע את גיא סאלם והימם את הקהל האדום.
בדקה העשירית שופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד ברורה של אחד משחקני הגנת בקעת הירדן ברחבה. אל הפנדל ניגש משה בן לולו, שבעט חזק, לרשת הגבוהה והשיג שוויון 1-1. שער שביעי העונה בליגה של בן לולו, שנראה שחזר לעצמו לאחר ההרחקה בדרבי. כעבור 3 בקעת הירדן זכתה בפנדל משלה, לאחר שרוי עמוס ביצע עבירה מאחור ברחבה. אל הכדור ניגש ירדן אזולאי, שבעט חזק לרשת וקבע יתרון 1-2 מפתיע לאורחת. בדקה ה-38 הבקעה הייתה קרובה להבקיע את השלישי, לאחר כדור קרן שהוגבה לרחבה ונחת על רגלו של עידן בנימין, ממנה הכדור פגש בעמוד והלך החוצה. בדקה ה-40 יובל נעים איבד את סבלנותו וביצע חילוף, כאשר דניאל בורחל נכנס במקומו של מאיר כהן. זאת גם הייתה תוצאת המחצית והאדומים ירדו להפסקה בפיגור, עם הרבה לחץ.
המחצית השנייה הייתה דרמטית לא פחות מקודמתה. בדקה ה-47 פנדל נוסף לזכות הבקעה נשרק, לאחר עבירה שביצע עדן בן מנשה. בנימין שוב ניגש לבעוט, בעט חזק, אך הפעם גיא סאלם 'קרא' את הבעיטה, הדף נפלא והשאיר את האדומים חזק בתמונת המשחק. החמצת הפנדל הכניסה הרבה אמונה אצל האדומים אשדוד, שיצאה מההלם והחלה לתקוף. נעים ביצע חילוף נוסף בדקה ה-53. ניב בן יוסף יצא ואל שדה המשחק נכנס חן ראובן. בדקה ה-64 בן מנשה הגביה מצד ימין, צ'וקול השתלט על הכדור וניסה לבעוט בימין, אך הכדור היה חלש ושוערה של הבקעה קלט אותו בביטחה. כעבור שתי דקות עידן שריקי הוציא כדור רוחב ובן לולו פספס את המסגרת במעט. בדקה ה-75 הגיע המהלך היפה במשחק. בן מנשה הגביה מימין ואוהד אדלשטיין שלח ברגל ימין מתוך הרחבה טיל 'קרקע קרקע' מין האוויר ולרשת. 2-2 נהדר, שנטע הרבה אמונה בחניכים של יובל נעים.
כעבור דקה בן לולו השתחרר נהדר ובעט מ-17 מטרים כדור שטוח שהלך החוצה. בדקה ה-82 צ'וקול הגביה מצד שמאל ובן לולו היה לא מכוסה, אך הנגיחה שלו עלתה מעל לשער. האדומים המשיכו להתקרב לשער המיוחל. בדקה ה-89 שוב בן מנשה הגביה מימין ושוב בן לולו היה פנוי והחמיץ, כאשר בעט מעל לשער. בדקה ה-90 חן ראובן הגביה לרחבה, הכדור נהדף לעבר אדלשטיין, שניסה לבעוט והכדור הגיע לצ'וקול, שעצר אותו באלגנטיות וברגל שמאל כבש מקרוב. 3-2 גדול לאדומים שמנצחים בצורה הכי דרמטית שיש.
בסיום מאות אוהדי האדומים חגגו את הניצחון היקר והמותח, שמעלה את הקבוצה למקום החמישי בטבלה. במחזור הבא תצא האדומים אשדוד למשחק חוץ קשה ומעניין נגד מכבי יפו, שכמו האדומים, לוטשת עיניים לפלייאוף העליון.

הפסד לאדומים בגביע האזורים
קבוצת האדומים אשדוד אירחה בצהרי יום שלישי השבוע את הפועל מרמורק במסגרת הסיבוב הראשון של גביע האזורים, הפסידה בתוצאה 3-4 והודחה מהמפעל. גביע האזורים הינו מפעל ספורט שנערך אחת לשנתיים והוא מיועד לקבוצות מליגות אירופאיות נמוכות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן