לסרי נפרד מצילקר: "צבי צילקר הקדיש את חייו לעיר אשדוד אותה אהב ואשדוד אהבה אותו יחסר לי מאוד"

ראש העירייה יחיאל לסרי ספד לו: "צבי צילקר הוא שם נרדף לאשדוד, הנהיג אותה והניח את יסודותיה האיתנים לדורות, אהבנו אותו הוא יחסר לנו ולי אישית מאוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוח על משכבך בשלום, מנהיג
צבי צילקר ז״ל (1933-2021).

העיר אשדוד אבלה, עם לכתו למנוחת עולמים של אינג׳ צבי צילקר, ראש העיר המיתולוגי של אשדוד במשך שנות דור. צבי צילקר הוא נוף תבניתה של אשדוד. מענטש אמיתי, שהיה מסור כל כולו לעשייה עבור העיר ותושביה. צבי צילקר ייזכר כמי שהניח את יסודותיה האיתנים לדורות, בבניינה הפיזי ובקליטת העולים אליה גלים גלים מארבע כנפות תבל. הוא ידע לחבר בין אנשים ואוכלוסיות מקצוות שונים ושמר מכל משמר על חיי ההרמוניה והשלום בין תושביה. צבי אהב את אשדוד ושירת אותה במסירות. אחרי בני משפחתו האהובים, העיר אשדוד היתה כל עולמו. תושבי אשדוד החזירו לו אהבה, והוא הפך עם השנים לשם נרדף לעיר כולה: אמרת צילקר, אמרת אשדוד. צמחתי לצדו ולמדתי ממני המון מנסיונו חכמתו ותבונתו, במיוחד מהיכולת הנדירה שלו לחבר בין הקצוות השונים של אוכלוסיית העיר. וגם בימים של מחלוקות ידענו למצוא יחד את הגשר ואת המחבר לטובת העיר אשדוד האהובה על שנינו. מיד עם פרישתו ממועצת העיר אחרי שעמד בראש העיר כארבעים שנה וחבר מועצת העיר עשר שנים נוספות, היה טבעי ומתבקש עבורי לקבל החלטה לקרוא על שמו את כל קרית התרבות הכוללת את מוסדות התרבות ובנין העיריה, שנקראת מאז ״קריית צילקר״.
לאחרונה ביקרתי אותו בביתו. שתינו יחד תה, צחקנו, שיתפנו האחד את השני בסיפורים הקטנים מחיי היום יום ואף התייעצתי איתו בנושא הקשור לניהול העיר. צבי היה תמיד אופטימי, חד מחשבה ובעל חוש הומור מיוחד. מסירותו להצלחתה של אשדוד היא דוגמא ומופת לכל איש ציבור הנמצא בשליחות ציבורית. חוכמתו הרבה ועצותיו הרבות ליוו אותי לאורך השנים והיו בעיניי סמל לאכפתיות ולמסירות מפעימה עבור תושבי העיר. אני בטוח שנמצא דרכים נוספות כדי להנציח את זכרו בעיר שכה אהב. אהבתי אותו והוא יחסר לי ולעיר אשדוד כולה, לתושביה ולמשפחתו.
תנחומיי הכנים בשמי ובשם רעייתי ובני משפחתי וכלל תושבי אשדוד, לאשתו חנה, לילדיו לנכדים ולנינים. העיר אשדוד כולה שותפה לאבלכם הכבד.


הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן