פרשת פרויקט "שער העיר": הדיירים קיבלו הודעה על טופס אכלוס ויכנסו לדירות שבוע הבא

הסאגה ההזויה של מאות רוכשי דירות ברחוב הכלנית באשדוד שנתקעו בגלל שהעירייה לא הנפיקה טופס אכלוס הגיעה לסיומה לעת עתה. הקבלן חתם על ההתחייבות ערבות והעירייה שחררה טופסי אכלוס. מובילת המאבק עוד הלן גלבר:"שמחה עבור הדיירים שיקבלו דירותיהם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

על פי ההצעה אותה הובילה חברת מועצת היצר אשדוד עו"ד הלן גלבר היזם התחייב בתוך שנתיים לחתום לגבי פרויקט אחר שלו במרחב התכנוני ,אשדוד. ההתחייבות לשיווק ומכירה לזוגות צעירים בהתאם למנגנון שיהיה באותה עת ןיאושר בועדה כמנגנון מכירה של דירות קטנות לזוגות צעירים להבטחת ההתחייבות שתוכן על ידי המשפטית יקיד היזם 2 מליון שח וכן התחייבות לשיפוי ופיצוי הועדה המקומית בסך של 10מליון המהווה סך של 72 יחידות דיוק.


ההתחייבות שתחתם בעתיד שלגביו קיים תוכנית מאושרת ולא תוכנית בתהליך
תינתן ערבות אישית של מנהל ערבות אישית של בעלי התאגיד כל התחיבותיות היזם בסך 12 מליון שקלים.

כזכור הסיפור ההזוי הזה נחשף לראשונה באשדוד10. התברר כי העירייה סירבה במשך שנה שלמה לאפשר לתת טופס 4 לקבלן למרות שהדירות 220 במספר מוכנות. הדיירים נותרו בחוץ. העירייה טענה כי הקבלן התחייב לבנות 30 אחוז דירות קטנות . כעת כאמור בעקבות מאבק שהובילה חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר בשם הדיירים והצעתה שהתקבלה במליאת בניין ערים הם יקבלו את הדירות בשבוע הבא.

עוד גלבר:"שהחיינו והגיענו לזמן הזה…
אחד מהרגעים שגורמים לי סיפוק רב בעבודתי הקשה כחברת מועצת עיר…
לאחר יומיים אינטסיביים קיבלתי הודעה מגורמי העיריה על חתימת היזם על ההתחייבות. ועל הפקת טופס אכלוס לפרויקט. לשמחתי במקביל גם הדיירים קבלו הודעה מהיזם על אישור הכניסה לדירתם.

עשרות משפחות מכינות את המזוודות לביתם החדש… מאחלת להם מזל טוב והרבה הצלחה.
אמשיך לשרת את תושבי אשדוד מכל הלב"

תם ולא נשלם. נותרו לא מעט שאלות עבדות משקל באשר לכל התהליך. לא מעט נחשף במסמכים בעירייה שמערוררים שאלות באשר להתנהלות העירייה מול הקבלן בעניין ההיתרים. אבל על כך בתחקיר נפרד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן