פרשת השבוע פותחת את הספר הרביעי בתורה ועוסקת בספירת בני ישראל

רותם על פרשת השבוע ומה שקורה השבוע בספורט האשדודי. קשר מכבי עירוני אשדוד בשנתיים האחרונות, תומר בן חיים בן ה-32 הגיש תביעה נגד הקבוצה בסך 173 אלף

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ה' יתברך מצווה על משה רבינו: "שאו את ראש עדת כל בני ישראל למשפחותם, לבית אבותם, במספר שמות כל זכר גולגלותם" (במדבר א', פסוק ב'). ידוע כי מי שסופר את אנשיו, הם חביבים עליו כפי שהפרשן המקראי הדגול רש"י כותב: "מתוך חיבתן לפניו, מונה אותם כל שעה." אם כן, ה' יתברך עורך מפקד לבני ישראל בתחילת הפרשה וניתן ללמוד מכך על פי שיטת רש"י, שהעם היהודי אהוב עליו מאוד.
השבוע בספורט האשדודי, קשר מכבי עירוני אשדוד בשנתיים האחרונות, תומר בן חיים בן ה-32 הגיש תביעה נגד הקבוצה בסך 173 אלף שקלים. בן חיים כידוע נחשב לאחד ממנהיגי הקבוצה ובשנתיים האחרונות יצר קשר מיוחד עם הקהל. הקשר המחונן היה שותף בכיר להעפלת 'עירוניה' לליגה א' והעונה שוב שבה את לב הקהל כשכבש את השער השני בדרבי הגדול של העיר בינואר השנה. בן חיים כזכור, קיבל עונש קשה מבית הדין של ההתאחדות והורחק ממגרשי הכדורגל עד לחודש אוקטובר בעקבות אירועי משחק ההתפרעות מול ירמיהו חולון. בסיפור הזה אף אחד לא יוצא נקי שכן, מחד, הנהלת עירוני ככל הנראה לא תמכה בצורה מספקת בבן חיים בעת מצוקתו ומאידך, האחרון שתובע את קבוצתו האהובה. בעוד שעל פי פרשת השבוע לספור מישהו מצביע על חיבה, אצל בן חיים והנהלת הקבוצה, אין ספירה הדדית ולכן המצב מגיע לידי פיצוץ שיגמר בצורה לא ראויה.
בהמשך הפרשה מסופר על המעמד המיוחד שזוכה לו שבט לוי ורמז לכך ניתן לראות בציווי הקדוש ברוך הוא על משה: "הפקד את הלויים על משכן העדות ועל כל כליו ועל כל אשר לו המה ישאו את המשכן ואת כל כליו והם ישרתוהו וסביב למשכן יחנו"(במדבר א', פס' נ'). כפי שניתן להבין, שבט לוי אינו נמנה יחד עם שאר בני ישראל ונבחר לשרת במשכן לפני ה', כאשר תפקידו לשאת את כלי בית המקדש, להעבירם ממקום למקום בהתאם למסעות בני ישראל במדבר וגם לשמור על המשכן ולמנוע כניסת זרים.
חזרה לספורט. השבוע בישרה מ.ס אשדוד בכדורגל על צירופו של המאמן פרדי דויד לתפקיד מנהל מקצועי של האקדמיה ומחלקת הנוער. המאמן המנוסה בן ה-55 אמור לעבוד יחד עם אלי לוי, מאמן קבוצת הנוער, שנחלה הצלחה והעפילה לליגת העל לאחר שניצחה העונה ב-20 משחקים מתוך 21. יהיה מעניין לעקוב אחר שיתוף הפעולה בין השניים באקדמיה של מ.ס אשדוד. כשם שבפרשת השבוע שבט לוי מקבל יחס מיוחד, בספורט מ.ס אשדוד, מצמידה לאלי לוי מדריך, אולי בתקוה שהותיק יחנוך את הצעיר ויכשיר אותו לקראת אימון הקבוצה הבוגרת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן