פרידה או משבר קל? האם אנה זק ורועי סנדלר עדיין ביחד

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנחנו עדיין בודקים לכם את השמועה בגין הטלטלה וספק הפרידה של אנה זק ובחיר ליבה רועי סנדלר. אז הנשמות הטובות מספרות כי לאחר זוגיות של יותר משלוש וחצי שנים פלוס של אנה זק, הדוגמנית והכוכבת הכי גדולה שהוציאה העיר אשדוד ובן זוגה רועי סנדלר חווים משבר בזוגיות.

מקורבים של בני הזוג מסרו כי: "מקווים שיתגברו על המשבר, הם עדיין ביחד ומוקדם מדי לדבר על פרידה, זה ממש לא שם עדיין".

קפצנו לחופשה, מיד נשוב

במדור הכי כיפי שאתם אוהבים, יש אלו שנוסעים לחופשה בארץ קרה, ויש את כאלו שבורחים לשמש העולה. אז הדוגמנית הבינלאומית דוריס רבליס שוהה בימים אלו בריזורט ׳סבבה׳ בגוטאמלה הרחוקה, ואילו האחיות קופר (״ישראל גוט טאלנט״) עושות סקי באחד האתרים השווים בבולגריה.

חופשה בשלג. האחיות קופר
חופשה בשמש. הדוגמנית דורית רבליס

הזמרת משלנו יובל דיין, חגגה לאחרונה יום הולדת וחברתה הטובה עדן הראל, פרגנה לה בברכה מרגשת: ״רציתי לכתוב מזל טוב לנסיכה הכי צדיקה ומתוקה שיש. ויומיים חשבתי מה לכתוב, כי את הדברים האמיתיים אני אומרת לך בשקט בשקט. אנחנו הרי לא אוהבות בכלל רעש והמוניות. אז מה פה? ועבר עוד יום ובסוף החלטתי שאני פשוט אשתף שהיתה לך יום הולדת מרגשת, שאת אהובה שלנו ושל כל המשפחה, אחות גדולה לילדים וחברת נפש לי. מזל טוב פרלוש..״ (לא נגענו).

עדן הראל מברכת את חברתה הזמרת יובל דיין

מפריפריה לאימפריה של המשקפיים

הכוכבת האשדודית של מ׳פריפריה לאימפריה׳ אורטל בנסיטי נבחרה באחרונה להיות הפרזנטורית של רשת המשקפיים ״אופטיסטור״, והזמינה ביום שישי האחרון את הסלבס להשקה בקניון ה׳סימול׳. בין הכוכבות שעשו את הדרך לאשדוד: ירדן אדרי, וכוכבות ׳פריפריה אימפריה׳: אוריה עזרן, סינדי דזן , אלירן דזן , קים מנשרוב. כוכב הרשת מתנאל ליאני, עידו, טל גורודון  ולוגר האופנה אור לב ארי.

אורטל בניסטי הפנים מאחורי ׳אופטיסטור׳

עינב בובליל, ושאר מובילות דעה כמו אנה ארונוב, יובל שרף, דנית גרינברג, הדר מרקס, נלי תגר, שונית חמד, טהוניה רובל, תום נשר, שירלי בוגנים, אירה דולפין, שרונה מרלין, רומי גיאור ועוד, הגיעו בשבוע שעבר לאירוע טרום השקה של המותג הנחשק alo yoga, שפתח חנות ראשונה היום (חמישי) בקניון TLV.  באירוע  שעמד כולו בסימן יוגה ורוחניות, השתתפו המוזמנות בשיעור יוגה שהועבר על ידי היוגיסטית הישראלית הבינלאומית טליה סוטרה מדיטציה ועוד‫.

הלו יוגה. עינב בובליל עושה יוגה? (צילום: אור גפן)

ג׳ני צרוואני: ״אני עם הפנים אל האור״

ג׳ני צרוואני, הדוגמנית והשורדת שיתפה השבוע בפוסט מרגש, את כל מה שהיא חווה לטענתה עם בעלה לשעבר במסגרת הליך הגירושין שהיא עוברת. ״אני נכנסת לשבוע מאתגר, שבוע לא פשוט של דיונים בבית משפט, וכל מה שעובר בראש – וואו מה אישה צריכה לעבור רק כדי שתהיה לה יכולת בחירה. בחירה לחיות בכבוד, בחירה איך שיתנהגו אליה, בחירה איך שידברו אליה, בחירה לא להיות איפה שהיא לא רוצה, בחירה להיות חופשית. אני מזכירה לעצמי כל דקה – את הקשה ביותר כבר עשית – קמת והלכת. עכשיו זה להגן על עצמך ועל הנשיות שבך. אני עם הפנים אל האור, לא משנה מה יהיה״. (לא נגענו).

‫(צילום: יח״צ, אורי ישי)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן