פרויקט ראשון במודל "דירה להשכיר" באשדוד: בשורה לצעירים?

דירה להשכיר ורמ"י שיווקו בהצלחה 179 יח"ד בשכונת פארק קרית לכיש באשדוד. ראש העיר ד"ר לסרי:"בשורה נוספת לתושבי אשדוד ובמיוחד לצעירי העיר הרוצים להמשיך לחיות ולבנות בה את ביתם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


מנכ"לית דירה להשכיר (בפועל), ענבל דוד:
אני מברכת את העיר אשדוד על חלקה במהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם פרויקט ראשון במודל "דירה להשכיר" בעיר. שנת 2021 הייתה שנת מפנה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל. חברת דירה להשכיר, יחד עם רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון, מסכמות את השנה החולפת עם למעלה מ-6,550 יח"ד חדשות שנוספו לשוק. בשנת 2022 נשווק 10,000 יח"ד נוספות, כחלק מביסוס ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל."

החברה הממשלתית דירה להשכיר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו היום על השלמת שיווק של פרויקט בשכונת "פארק קריית לכיש" באשדוד. חברת "רמי שבירו" זכתה במכרז ותשלם על הקרקע כ-162 מלש"ח (כולל עלויות פיתוח). הפרויקט בו זכתה חברת רמי שבירו יכלול 179 יח"ד להשכרה לתקופה של 20 שנה, במתחם בהיקף של כ-6,900 מ"ר, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים(בהגרלה).

התוכנית ממוקמת בחלקה הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל אשדוד, בתחום שבין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח וחלה על שטח של כ- 617 דונם. התוכנית כוללת בשטחה חלק מפארק נחל לכיש ושומרת על ערכי הטבע והנוף בפארק ושואפת ליצור שכונה בעלת שימושים מעורבים, ולהנגיש את פארק נחל לכיש לתושבי השכונה והעיר.

פרויקט לכיש הינו הפרויקט הראשון של דירה להשכיר בעיר אשדוד כאשר במהלך השבוע הקרוב צפוי להיסגר מכרז נוסף בעיר במתחם הצעירים ברובע י"ג.

דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים של דיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור. החברה סיכמה את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח. החברה מתעתדת לשווק ב- 2022 בשיתוף רמ"י ומשב"ש כ-10,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.
במהלך החודשים האחרונים ובימים אלה ממש מתאכלסות למעלה מ-1,000 יח"ד נוספות במספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח וביניהם: פרויקט "רנטן נווה שאנן" בחיפה (109 יח"ד), הגדנ"ע בתל אביב (370 יח"ד), בשכונת הרקפות בראשל"צ (216 יח"ד) וב"בית בפארק" באור יהודה (364 יח"ד).

מנכ"לית דירה להשכיר (בפועל), ענבל דוד: "אני מברכת את העיר אשדוד על חלקה במהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם פרויקט ראשון במודל "דירה להשכיר" בעיר. שנת 2021 הייתה שנת מפנה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל. חברת דירה להשכיר, יחד עם רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון, מסכמות את השנה החולפת עם למעלה מ-6,550 יח"ד חדשות שנוספו לשוק. בשנת 2022 נשווק 10,000 יח"ד נוספות, כחלק מביסוס ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל."

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: "הצלחת המכרז באשדוד הינה בשורה לעיר אשדוד וחלק בלתי נפרד מפעילות רמ"י להגדלת היצע הדיור בעיר שתעניק פתרון דיור בר השגה בהשכרה לטווח ארוך למשפחות צעירות אשר ידן אינה משגת לרכוש דירה, בשכונה חדשה ומודרנית עם איכות חיים כולל כל התשתיות הנלוות ופארק ירוק רחב ידיים צמוד."

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי: אחרי שיווק של מעל 2,500 יח״ד לצעירים בשנה האחרונה במסגרת הסכם הגג, אנו שמחים לספק לצעירי העיר אפשרות למגורים גם בשכירות זולה ובמחיר נגיש בפרויקט משותף עם חברת ״דירה להשכיר״. הפרויקט שיוצא לדרך כעת כולל 179 יח״ד עם עירוב שימושים של מסחר, ושירותי בילוי ופנאי וקהילה, המותאם לאורח חיים עירוני מודרני בעיר גדולה. זוהי בשורה נוספת לתושבי אשדוד ובמיוחד לצעירי העיר הרוצים להמשיך לחיות ולבנות בה את ביתם."

חברת רמי שבירו: "החברה מביעה אמון מלא במגמה ההולכת וגדלה של דיור להשכרה לטווח ארוך במדינה בדגש על אזורי התפתחות עירונית ותמשיך להתרחב בתחום."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן