פרויקט "אקשן" ב"מהות"- הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי: פרמיירת סרטים בקולנוע "הוט סינמה" בקניון סי מול

פרויקט "אקשן " פועל כבר מספר שנים בשיתוף משרד החינוך ונועד להביא למודעות הקהל, סיטואציות והתנהגויות אלימות א- סוציאליות מחיי המשפחה, חברה וקהילה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


נערים ונערות מהעיר אשדוד מצטרפים לפרויקט דרך פעילות מעורבות חברתית בבית הספר ומתנסים במסגרת הבלתי פורמלית בעבודת משחק מול מצלמה, תוך שהם משקפים מהחיים את הסיטואציות לסרטים, ובשיתוף עם הבימאי תמיר אמזלג, כותבים את התסריט.
עד כה במסגרת הפרויקט "מהות" הפיקה חמישה סרטים שדנים בתופעות של סמים, אלכוהול, אלימות כנגד נשים, שיימינג באינטרנט, חרם ואלימות בזוגיות אצל בני נוער במסגרת הפרויקט בהפקת הסרטים והריקוד לוקחים חלק נערים ונערות מהעיר אשדוד וכן עובדי מהות.
הערב החגיגי נפתח בהתכנסות וקבלת פנים מלכותית, בהמשך נשאה דברים מנכ"לית מהות , הגב' סימונה מורלי שהדגישה כי היא גאה בבני הנוער אשר הינם שותפים מלאים להקמת פרויקט זה, בזכות כישורים מולדים ונלמדים, בזכות ההתמדה, כוח רצון ושאיפה למחויבות הם הצליחו ליצור קבוצה מגובשת וליישם את המטרות הרצויות אותן הגדירו בתחילתו של הפרויקט.
הגב' מורלי הודתה למר יגאל בן זיקרי – סמנכ"ל תקשורת תאגידית ואילנה סיסו מנהלת קשרי חוץ וקהילה באדמה אגן- על הרוח הגבית. על הליווי המקצועי להגב' הגר זילברינג מדריכת ש"פ והגב' אדווה בר , מדריכת אח"מ רשתות מטעם ש"פי משרד בחינוך.


אפרת מצליח (מנהלת תחום חינוך בלתי פורמלי) ביקשה להודות בראש ובראשונה לסימונה מורלי מנכ"לית מהות שאפשרה לחלום
לבריזיט דוקהן- ראש תחום חינוך מניעה והסברה על הסיוע ללא לאות
לתמיר אמזלג – על בימוי וכתיבה
מייק אדרי- צילום ועריכה
לזהר סלוצקי על ריכוז התוכנית ביד רמה
שני הסרטים שהושקו בפרמיירה הם : "שומר נפשו ירחק" ו-"זוגיות בריאה".
הסרט "שומר נפשו ירחק" משקף מציאות יומיומית של עשרות ומאות ילדים ובני נוער שחווים חרם בבית הספר שלהם. בסרט, מתגלה כיצד החרם מתחיל ומה הסיבות שמובילות לשם. האם יש דרך למנוע את החרם הבא.
הסרט "זוגיות בריאה" משקף תחילתה של זוגיות שנולדה מתוך כמיהה אמתית לאהוב ולהרגיש נאהב אבל איפה עובר הקו האדום בין בני זוג כאשר רגש כמו קנאה נכנס לתמונה . האם כל בקשה של בן / בת זוג היא לגיטימית.
במהות מקווים כי פרויקט "אקשן" יסייע לפיתוח יכולות משחק מול מצלמה ויצירת תובנות, מודעות ולקיחת אחריות על ההתנהגויות השונות. באיחולי הצלחה ויציאה לקיץ בטוח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן