פצועים מירי בגלל פרשה רומנטית

בית המשפט באשקלון האריך את מעצרו של החשוד בירי על הנער בן ה-16 עד יום חמישי. בדיון להארכת המעצר טען החשוד כי הוא הותקף ובעקבות עימות שהתרחש במקום אחר, נפלט כדור מהאקדח שהביא איתו. לטענתו האקדח נועד להגנתו. השופטת בונדה: "קיים חשד סביר כי המשיב עבר את העבירות המיוחסות לו״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת הירי בנער בן 16. המשטרה עצרה השבוע חשוד בירי. החשוד תושב אשדוד בן 22, הובא לבית משפט השלום באשקלון. המשטרה. באמצעות רס"מ דני סעדון עתרה להארכת המעצר בשבוע. בדיון להארכת מעצרו טען החשוד כי הוא אשתו ובנם הפעוט הותקפו לכאורה על ידי בן ה-19 וחברו באמצעות לום בעת שהיו ברכבם. עוד טען כי שני הצעירים אף ניסו כביכול לרדוף אחריהם במכונית ברחובות אשדוד.

עוד טען החשוד כי אירוע הירי היה מאוחר יותר, כאשר הוא שב אל בני ה- 19 והנער בן ה- 16 ביחד עם אדם נוסף. כן טען שנשא אקדח, המשמש להגנתו. לדבריו, הוא נשא את האקדח היות שחשש שיפגעו בו ולא על מנת לפגוע באף אחד. אלא, שלטענתו התפתח מאבק לאחר שהותקפו ובמהלך המאבק נפלט כדור אשר פגע בנער בן ה- 16.

 לטענת עורך דינו, עו"ד אסף גונן, הם אפילו לא יודעים מי ירה בנשק וכי החשוד הגיע לאירוע יחד עם אדם נוסף, לא הוציא את הנשק ולא נגע בו, כאשר ה"קורבן" הבחין ברכב שהגיע הוא מיד תקף אותו שם. מתפתח עימות כאשר אותו מעורב תוקף אותם באגרופים ובעיטות, מסתער באמוק. בשלב מסוים מתפתח עימות גם על הנשק וקורית תוצאה מצערת", עוד טען הסניגור כי מדובר בקורבן עבירה קלאסי. אדם שעבר טראומה קשה על לא עוול בכפו".

בסיום הדיון, הוארך מעצרו עד יום חמישי 4.2.21. "עיון בחומר החקירה ובכלל זה בדו"ח הסודי מלמד כי קיים חשד סביר שהמשיב עבר את העבירות המיוחסות לו" כתבה השופטת דורית בונדה בהחלטתה, "המשיב אמנם נעדר עבר פלילי אך המסוכנות הנלמדת ממנו נעוצה בחומר החקירה ובעבירות המיוחסות לו, כשהוא קושר עצמו לאירוע, למקום ולזמן, אך טוען כי לא הוא אשר ירה בקורבן" .

כזכור, אירוע הירי התרחש לפני כשבועיים בשעות הלילה המאוחרות ברחוב החרמון ברובע י"א המשטרה הוזעקה למקום בעקבות דיווח על ירי במקום. במקביל התקבל דיווח מבית החולים כי הגיעו למיון בחור בן 19 פצוע קל ונער בן 16 הפצוע בינוני מירי. השוטרים אתרו את זירת האירוע והחלו לערוך סקירות במהלכם אותר אקדח שעל פי החשד שימש לירי. חקירת האירוע החלה ועל פי החשד הרקע לירי הוא רומנטי ככל הנראה.

 לפני שהמשטרה עצרה חשוד בירי דיבר אביו של הנער שנורה בבטנו וסיפר כי "הבן שלי נורה באשדוד מתחת לבית. הוא  ירד לשבת עם חבר ונורה בכדור טועה שהיה אמור לפגוע באדם אחר והבן שלי נמצא מאז בטיפול נמרץ". עוד הוסיף האב ואמר "גידלתי ילד לתפארת, מלא כבוד והערצה, ילד מדהים ולא בשביל שיבוא איזה עבריין כי הוא חי בסרט ויסכן חיי אדם…. בשבילם, עוד בן אדם נורה. בשבילי זה הבן שלי, נשמת חיי, שנורה כמעט למוות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן