פעילי ציבור מאשדוד גרמו לביטול אירוע בהשתתפות הסופר סמי שלום שטרית:"קרא למלחמת אזרחים"

פעילי הציבור בראשות חבר מועצת העיר עמירם זקן הגיעו לספרייה העירונית באשדוד כדי להתעמת עם שלום שטרית הסופר בשל דעותיו השמאליות. שטרית לא הגיע והאירוע בוטל. בן זקן:" האיש קרא למלחמת אזרחים ותוקף חיילים מתנחלים. למה שנממן אותו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בוטל האירוע אליו הוזמן הסופר סמי שלום שטרית בספרייה העירונית באשדוד לאחר שקבוצת פעילי ציבור שהתנגדו להשתתפותו לאחר טענתם כי קרא להגיע למשא ומתן עם החמאס גם במחיר של מלחמת אזרחים עם המתנחלים. הפעילים הגיעו ושטרית ביטל את הגעתו.

.חבר המועצה עמירם בן זקן שהוביל את המחאה הגיב:"למה הציבור צריך לשלם לאדם שקורא למלחמת אזרחים מול מתנחלים ? איזה ״תרבות״ זה ?. ייתכן שבדרך נעבור מלחמת אזרחים, אם הם יתנגדו באש, תהיה חובה להכניע אותם עד עפר"

האירוע הערב בספרייה העירונית הוא במסגרת אירועי ימים של ספרים של החברה העירונית באשדוד עם סופרים ישראליים . באירוע הערב הייתה אמורה גם להשתתף הסופרת, העיתונאית ושדרנית הרדיו, מרסל מוסרי במפגש עם המשורר סמי שלום שטרית על אהבה בסיפור ובשיר וכל מה שביניהם.

"סמי שלום שטרית ומרסל מוסרי מדברים אהבה הסופרת, העיתונאית ושדרנית הרדיו, מרסל מוסרי, מלכת סיפורי הרשת וסופרת רבי המכר השנונה, עם עשרות אלפי קוראים ומעריצים תקרא מסיפוריה ותשוחח מלב אל לב עם המשורר סמי שלום שטרית על אהבה בסיפור ובשיר וכל מה שביניהם." נכתב בהודעה לעיתונות טרם האירוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן