פסטיבל 'חלון לים התיכון' בשבוע הבא: נועה קירל, עדן בן זקן, אודיה, רן דנקר ועוד

יומיים של כוכבים מול הים באמפי חוף לידו באשדוד עם נועה קירל, עדן בן זקן, רן דנקר, אודיה, אושר כהן והצמד אבי אברומי ומור. כניסה חופשית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

את פסטיבל "חלון לים התיכון" יפתח אושר כהן, מולטי טאלנט שמלחין, כותב, מפיק, שר ו… נותן שואו בלתי נשכח. אושר כהן הוא יוצר מהסוג החדש, מולטי טאלנט שמייצר להיט אחרי להיט לעצמו, לשרית חדד, לאייל גולן, לאודיה ועוד, ובתוך זמן קצר הפך לכוכב בני הנוער והצעירים שמדקלמים כל מילה שלו. חמישי שישי, אהובי לב אדום, עושה לי בלגן, מקבל על עצמי ועוד, הם רק חלק מהניצוצות שיעופו על הבמה באשדוד.

יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 21:00, . אמפי חוף לידו, אשדוד . מיד לאחר אושר יעלו לבמה אבי אברומי ומור- אבי אבורומי ממלא אולמות, שובר קופות ולבבות (לאו דווקא בסדר הזה) ועושה זאת בשטח, מול קהל נלהב ואוהב שהולך אחריו לכל מקום. מור רביעי מהשכנה אשקלון, עושה בבטחה את צעדיה קדימה, ויחד הם גם ישירו את הלהיט “אין אותנו יותר” ששבר וחרך את המצעדים, והמיס לבבות רבים.

יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 22:00, אמפי חוף לידו, אשדוד . את ערב המופעים הראשון של הפסטיבל תסיים אודיה- בגילה הצעיר יש לאודיה כבר סגנון מוכר משלה, והיא טסה קדימה אחרי סינגל הבכורה “אור” שחשף את התופעה הצעירה שכבר מילאה קיסריות ונוקיה בקלות. רגע אחרי אלבומה החדש והמפתיע, אודיה נוחתת באשדוד עם כל הלהיטים, כולל האינטלקטוערס, תשבור לי ת’לב, בלילות, חוזר על עצמו ועוד.

אתם מוכנים לזה?יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 23:00, אמפי חוף לידו, אשדוד . את ערב המופעים השני והמסיים של הפסטיבל יפתח מי אם לא רן דנקר- הפעם הקודמת פגשנו אותו עם השמלה החדשה שלו, מאז, רן דנקר החליף בגדים, חליפות, שכלל את התנועה וגם הוריד את הגבס שהציק לו.

הכינו את עצמכם לשואו מטורף עם הלהיטים הכי גדולים, בית המשוגעים, כל מה שרציתי להיות, החזרה למציאות, הוויבים המצוינים ודנקר אחד שלא מפסיק לזוז לאורך כל ההופעה. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 21:00. אמפי חוף לידו, אשדוד . מיד לאחר מכן תעלה לבמה נועה קירל, מי ששרפה את הבמה באירוויזיון בליברפול, קטפה את המקום השלישי והראתה לכל אירופה את הכוח של היוניקורן.

נועה קירל, שאתם בטח רוצים לראות רוקדת, תעלה בערב השני של הפסטיבל לשואו מוטרף של פנתרה שמדלגת בין שיר לשיר, נותנת בפעמון ומראה שיש בה אהבה. יהיה פנומנל. !יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 22:00. אמפי חוף לידו, אשדוד . את הפסטיבל ינעל מופעה של עדן בן זקן- רגע אחרי חגיגות העשור והוצאת אלבומה השביעי “7”, עדן בן זקן, זמרת העשור, מלכת השושנים וכוכבת לוהטת בישראל נוחתת באשדוד להופעה מחשמלת עם כל ה”מועבט”, הטכנו, האלקטרוני והרגש שחלקו גם מוקדש לבתה הדנדשה, עמנואל.

הפקה מושקעת וחוצה גילאים שסוחפת אחריה המונים ושלא יכולים להפסיק לזוז, לשיר את הלהיטים הגדולים וליהנות עם זאת שניצחה את הכל. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 23:00. אמפי חוף לידו, אשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן