'פנינה פאי' הקונדיטוריה המפורסמת באשדוד, מתחדשת

כל הרכילות ומה שמעניין באשדוד

פנינה קונפורטי עם בנותיה רוני וגילי  . צילום: שירן כהן שי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 פריחה שמעה כי קונדיטוריית ׳פנינה פאי׳ באשדוד פתחה ביום שלישי שעבר, את שעריה לאחר השדרוג המרהיב והרחבת המקום. לרגל הרגע המכונן הגיעו כ-100 בני משפחה וחברים קרובים, שהשתתפו בטקס קביעת מזוזה, התרגשו מדברי ברכה של הקונדיטורית פנינה קונפורטי מייסדת פנינה פאי, ונהנו ממגוון המטעמים המשובחים של המותג האשדודי שנפתח בשנת 99 ויציין בעוד מספר חודשים 25 שנות פעילות.

פנינה קונפורטי, מייסדת ובעלת ׳פנינה פאי׳: אמרה לאחר הפתיחה: ״תודה לבנותיי רוני וגילי שמובילות את המקום יחד איתי ולצוות העובדים המסור. כפי שאתם רואים, המקום חדש, הצבעים חדשים, הלוגו חדש, ורק הטעם נותר אותו טעם ישן וטוב, וכך ישאר.״

פריחה אוהבת לפרגן לאנשים טובים, ויש כאלו לא מעט באשדוד. אחד מהם הוא איתמר גרוסי בן ה-32 מתנדב בעמותת ״ידידים״ באשדוד, שבתוך 20 דקות תמימות הספיק לעזור לנהג מונית, שביקש עזרה בתיקון הפנצ׳ר שברכבו ולנהגת וותיקה שהצטרכה עזרה בהנעת האוטו. והכל עם לב רחב וחיוך ענק. אגב, פריחה בדקה מולו וגילתה שהוא גם רווק….

אין לב גדול מזה. איתמר גרוסי

משלחת של כ-40 אדריכלים ומעצבים יצאה לביקור ביפן, במסגרת נבחרת אדריכלי מגזין העיצוב ״דירה נאה״ בבעלותה של עופרה שמעוני, ובהם צמד האדריכלים המוכשרים מקס ואלי קינן מאשדוד.  יפן נחשבת ליעד אדריכלי נחשק ויש בה עולם קסום של צבעים, מבנים, מקדשים ורחובות שוקקים.

האחים האדריכלים מקס ואלי קינן בביקור ביפן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן