פירות ההסתה נגד החרדים: השחתה וביזוי תמונת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

בשבוע האחרון צוייר ציור קיר אמנותי במרחב הציבורי סמוך לכיכר המפרשיות באשדוד – אלא שמישהו החליט לבזות ולהשחית את תמונתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, תוך שהוא מקשקש על פרצוף תמונת הרב שנתלתה בבחירות שהתקיימו לפני מס' חודשים

השחתת פני הרב עובדיה זצ"ל.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יצויין שאין זו הפעם הראשונה שבה מושחתות תמונותיו של מרן זצ"ל, ובמהלך מערכת הבחירות אף נתפס חשוד בשעת מעשה נעצר ושוחרר לאחר מס' ימים. במטה שס הגישו במהלך הבחירות האחרונות מס' תלונות בעקבות האירועים הללו.

מ"מ ראש העיר ויו"ר שס אבי אמסלם הביע את מחאתו על הפגיעה החמורה בכבוד הרב: "המום ומזועזע מהשחתת תמונת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בידי אנשים קיצוניים שברשעות ריססו את פניו של מורינו ורבינו שמפעל חייו, גדולתו ותרומתו ידועים לכולם.

זה אירוע חמור ועליית מדרגה בכל מה שקשור להשחתת שלטים במרחב הציבורי, ואני מצפה מכל אלה המזדעקים על השחתת שלטים חדשות לבקרים בטענות כאלה ואחרות – שימהרו לגנות את ההשחתה המכוערת הזו ואת ביזוי כבוד החכמים. אין לי ספק שמי שידע לזהות ולהגיע לאותם פורעים כשמדובר בשלטים אחרים, ידע לזהות גם הפעם את המשחיתים שחצו את כל הקווים האדומים ושמנסים לגרור את העיר המיוחדת שלנו למקומות של הסתה ופילוג. בימים הקשים הללו חובה על כולנו להרבות אהבת חינם ולהפסיק את המלחמות בינינו. רק באחדות ננצח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן