פירוק הסמכויות של כצנלסון נמשך: כל סמכויות הפרויקטים שהוא מוביל נשללו

במכתב עצבני במיוחד מודיע מנכ"ל העירייה למנכ"ל חפ"א אבי עזר, מקורבו ואיש סודו של כצנלסון, שהוא שולל ממנו את כל הסמכויות בפרויקטים שהבוס שלו כצנלסון וחנוך דרך היו"ר של חפ"א מובילים. הטענה: הם לא מסיק מקצועיים ולא מקדמים פרוייקטים. מדובר בעוד תשלום פוליטי על התנהגותו של כצנלסון בעניין הקואליציה. כצנלסון ודרך טרם הגיבו

כצנלסון. איך יגיב?. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נטילת הסמכויות מסגן ראש העיר שמעון כצנלסון נמשכת. אחרי שהוא פוטר מראשות ועדת התכנון ובנייה מודיע הבוקר מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי למנכ"ל חפ"א אבי עזר כי הוא שולל ממנו את כל הסמכויות בפרויקטים שחפ"א מובילה. המטרה: לשלול את העוצמה בעצם מכצנלסון שתיק חפ"א נמצא באחריותו באמצעות חבר סיעתו עו"ד חנוך דרך שמשמש יו"ר חפ"א.

בן עדי: "עד לאישור ,אם וככל שיאושר ,בידי מורשה החתימה של העירייה וככל שנידרש גם במועצת עיר ,הסכם הביצוע לעבודות שבנדון ,בין חפ"א לעירייה באמצעות-  "מסמך אישור פרויקט" , אין עוד חפ"א מורשית לעסוק ב: קשרים עם משרד השיכון ו/או ר.מ.י ,בתכנון ו/או בעבודות הקשורות להסכם הגג כלל ועיקר…ובכלל זה פרויקט פארק לכיש ופרויקט אזור תעשיה צפוני…" כתב בן עדי לעזר.

בן עדי. שלל סמכויות ממנכ"ל חפ"א

"מזה זמן ,אני מתריע על העובדה כי ההתקשרות בין עיריית אשדוד לחפ"א בהקשר שבנדון אינה מוסדרת…ואין קול ואין עונה…עובדה שלא מנעה מכם, לבטל את ההתקשרויות עם החברה המנהלת ,ביטול שלא היה במקומו ולא היה מוצדק, וזאת מבלי להציב חלופה מידית טובה לפחות באותה המידה ,הטעונה את אישור העירייה…., טוען מנכ"ל העירייה בן עדי

"יותר מכך , גם בעניין קידום ההסכם באמצעות- "מסמך אישור פרויקט" ,האמור לכלול את פרטי ההתקשרות מול עיריית אשדוד- ,שהוא בעצם הבסיס עליו יושבת כל הקונסטרוקציה שאמורה להסדיר את: הסמכויות ,האחריות והחובות הקשורות בנושא שבנדון ,איני מזהה התקדמות…..ולא רק בפרוצדורות גררתם רגליים אלא ממש במהות ,ומזה כ-4 חודשים איני מזהה כול תרומה של חפ"א לקידום הנושאים שבנדון….."

אבי עזר. מקורבו של כצנלסון. יהיה מובטל מעשייה

עוד כותב בן עדי לעזר: "לפיכך, למניעת אי הבנות מיותרות ועיכובים מיותרים בלוחות הזמנים של הפרויקטים שהבשילו , הריני להודיע לך ,מכוח האצלת סמכות ראש העיר את הדברים הבאים :

עד לאישור ,אם וככל שיאושר ,בידי מורשה החתימה של העירייה וככל שנידרש גם במועצת עיר ,הסכם הביצוע לעבודות שבנדון ,בין חפ"א לעירייה באמצעות-  "מסמך אישור פרויקט" , אין עוד חפ"א מורשית לעסוק ב: קשרים עם משרד השיכון ו/או ר.מ.י ,בתכנון ו/או בעבודות הקשורות להסכם הגג כלל ועיקר…ובכלל זה פרויקט פארק לכיש ופרויקט אזור תעשיה צפוני…

לא רק שאינה מורשית לעסוק בתכנון ובעבודות .נשללות לה בזה כל הסמכויות והרשות שניתנו לה ,אם ניתנו וככל שניתנו בעבר, לייצג את עיריית אשדוד בעניין זה בפני משרד השיכון, רשות מקרקעי ישראל וכולי עלמא…..ואיסור זה חל על פקידים ונבחרים כאחד"

בן עדי מסכם את המכתב וטוען כי " אני מעתה לוקח בחזרה את כל הסמכויות הקשורות בסמכויות ובתפקידי מנהלת הסכם הגג, ובכלל זה :בתכנון, ביצוע, פיקוח ,תיאום וקשר עם משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל ,שיבוצעו בפועל רק ע"י מר אייל דוידוביץ  – ראש מנהלת הסכם הגג בלווי של הח"מ ומהנדס העיר .."

ביקשנו את תגובת יו"ר חפ"א עו"ד חנוך דרך מסיעתו של כצנלסון ומכצנלסון עצמו. נשמח לפרסם תגובתם באם יגיעו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן