פיליפ הציל את האדומים מהפסד

האדומים אשדוד נפרדה בתיקו 1-1 מול מכבי 'קבליו' יפו במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום. פיליפ חאיכ כבש לאדומים במחצית השנייה ואיזן את התוצאה. במחזור הבא: מכבי יבנה מגיעה לסינטטי (שישי, 13:15)

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד יצאה ביום שישי האחרון לאיצטדיון טוטו ברמלה, להתמודדות מול מכבי יפו. שתי הקבוצות רצו לנצח ולהתבסס במקומות הגבוהים בטבלה, המובילים לפלייאוף בתום העונה. יפו פתחה חזק וכבר בדקה השלישית, החלוץ המסוכן נתי ארז'ואן בעט נהדר מ-17 מטרים לכיוון החיבורים של סאלם, שהתעופף והדף נפלא. מנגד, האדומים נכנסו לאט לעניינים ובדקה ה-29 החלוץ משה בן לולו נשלח לרחבה ובעט ברגל שמאל החוצה. המחצית השנייה הייתה יותר מעניינת. בדקה ה-48 בן לולו שוב ניסה להבקיע, כאשר חדר לרחבה ובעט מקרוב לרשת החיצונית. בדקה ה-69 נפרץ הסכר וסוף סוף קיבלנו שער. נתי ארז'ואן ניצל חוסר ריכוז של הבלם האדום רוי עמוס, שאיבד את הכדור לארז'ואן, שאמר 'תודה רבה', התקדם לרחבה ומול סאלם שלח ימנית לרשת וקבע 1-0 ליפו.
בדקה ה-76 הגיע השוויון של האדומים עם כדור קרן מדויק של המחליף, זוהר אביסרור, שנחת על הראש של הבלם, פיליפ חאיכ, אשר נגח פנימה וכבש את שערו הראשון העונה, דווקא מול קבוצתו הקודמת. חאיכ כמובן לא חגג את השער. בישול ראשון לאביסרור, שלאט לאט הופך לחלק חשוב בקבוצה האדומה. יאמר לזכות הקבוצה של יובל נעים, שהיא ניסתה לנצח והגיע למצבים נוספים עד לסיום. בדקה ה-82 אדלשטיין ניסה מ-17 מטרים, אך הכדור שלו עלה מעל למסגרת. בדקה ה-85 שוב אדלשטיין הפעלתן ניסה את כוחו. הפעם בבעיטה חופשית אדירה מ-22 מטרים, שפגשה את העמוד של בן וולבלסקי, שוערה של יפו. כעבור דקה, עדן בן מנשה מהאדומים התווכח עם שופט המשחק אביב קליין, שהוציא לו כרטיס צהוב שני והרחיק את קשר האדומים. מכבי יפו ניסתה לנצל את היתרון המספרי ובדקה ה-88 עידן וקנין בעט נהדר וסחט מגיא סאלם הצלה ענקית. בדקה ה-90 האדומים כבר ראו את הכדור ברשת לאחר מהלך יפה של בן לולו ואדלשטיין, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל. בסיום: 1-1. תוצאת תיקו עשירית העונה לאדומים, שמתקשים מאוד במשחקי החוץ. למרות זאת, הקבוצה האדומה מצליחה להוכיח כי משבר הדרבי מאחוריה ושומרת על המקום החמישי, המוביל למשחקי הפלייאוף, כאשר היא רחוקה 7 נקודות מהמוליכה, הפועל כפר שלם.
כובש השער לאדומים, פיליפ חאיכ, הבלם בן ה-26, אמר לאחר המשחק לאתר 'גולר': "מחצית ראשונה שקולה. חבל שלא היינו מרוכזים ליד השער. במחצית השנייה, שליטה מוחלטת שלנו ומשום מקום קיבלנו גול. אני שמח שהצלחנו לחזור ואם לא האדום שקיבלנו, אני מאמין שאפילו היינו מנצחים במשחק. יפו הייתה הבית שלי בשנתיים האחרונות, שנתיים שנהנתי בהן בכל רגע. מאחל לה המון בהצלחה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן