פיטורי הנהלת ויצו באשדוד: "התגלו ממצאים וליקויים שלא ניתן לעבור לסדר יום"

הבוקר הופסקה הפעילות בסניף ויצו אשדוד לאחר שהיו"ר גילה קליין ושאר חברות ההנהלה פוטרו אמש בהודעות טלפוניות. מהנהלת ויצו: "בבדיקה חיצונית שנערכה לבקשת הנהלת ויצו לגבי התנהלות סניף ויצו אשדוד התגלו ממצאים וליקויים שהנהלת ויצו לא יכלה לעבור עליהם לסדר היום"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הידיעה הבוקר באשדוד10 על פיטורי הנהלת ויצ"ו אשדוד, ובראשה היו"ר גילה קליין, שעשתה את התפקיד בהתנדבות מלאה עוררה סערה גדולה בעיר. אמש קיבלו חברות הנהלת ויצו אשדוד הודעות טלפוניות מההנהלה הראשית על כך שהן מפוטרות ושלא יגיעו לסניף באשדוד.

מהנהלת ויצ"ו הראשית ביקשו להגיב על הידיעה ומסרו את הדברים הבאים: "בבדיקה חיצונית שנערכה לבקשת הנהלת ויצו לגבי התנהלות סניף ויצו אשדוד התגלו ממצאים וליקויים שהנהלת ויצו לא יכלה לעבור עליהם לסדר היום. בעקבות ממצאי הבדיקה החיצונית נערכו, בין היתר, שינויים בהנהלת ויצו אשדוד"

מויצו נמסר עוד :חשוב להבהיר כי ויצו אשדוד ממשיך לפעול

מוקדם יותר הגיבה גילה קליין ואמרה כי :" בימים האחרונים הוצגה לנו טיוטת דו״ח על התנהלות סניף ויצו אשדוד. מיד עם קבלת הטיוטה , תגובתנו הוגשה להנהלת ויצו כשהיא מגובה בנספחים על כל מה שהוצג בדוח. כיוון שהדו״ח היה חד צדדי הוספנו בתגובתנו ושיקפנו את כל הפעילות והתנופה בתחומים רבים שנעשו בסניף מרגע שקיבלנו על עצמנו את הסניף . עובדות המציגות מהפיכה בסניף אשדוד בשנתיים האחרונות .
בנוסף דרשנו פגישה דחופה עם ההנהלה בתל אביב על מנת להשמיע את דברינו בפורום המכובד .
בקשתנו לא נענתה ואמש בשיחה טלפונית עם כל אחת הורו לנו על סיום ההתנדבות בסניף . כולנו נדהמנו לקבל הודעה זו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן