פיגוע לאומני או תאונה? 10 תלמידות מאשדוד נפגעו בטיול

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע ביום שני יצאו בנות מהכיתות ג'-ד' מבית הספר ׳בית יעקב׳ שברובע ז' לטיול ב׳ספידי כייף׳ בצפון. כעשר בנות עלו על קרון נגרר ועשו מסלול בשטח. לטענת צוות המורות והתלמידות ששהו בטיול, הנהג שהיה ערבי נהג במהירות מופרזת, ועל אף שהמורות שהתלוו אליהן צעקו לעברו שיאט את הנסיעה,הוא שידר שהוא עצבני ורק הגביר את המהירות, וכשהגיע לכיכר קטנה, במקום להאט עשה סיבוב במהירות בכוונה תחילה וכך הוא קפץ מהקרון ומיד ברח מהמקום. הקרון הנגרר שבו ישבו כעשר בנות התהפך במקום, שכולן צורחות לעזרה בהיסטריה ומתייפכות בבכי, ונשארו פגועות בשטח.

המשטרה שהגיעה במהירות לזירה, פתחה במרדף אחרי הנהג ועצרה אותו לא הרחק מהמקום, צוותי רפואה של "איחוד הצלה" מביתר הגיעו במהירות למקום, תוך כדי גילו שמוט הברזל המחבר את העגלה מרסק את רגלה של אחת הבנות, מיד עזרו לחלץ אותה מהברזל, והחלו בסיוע ראשוני בעזרה לבנות שעפו בעוצמה על הכורכר, ונתנו עזרה ראשונה. לאחר מכן הגיעו שלושה אמבולנסים של מד"א ופינו כעשרה בנות יחד עם שלושה מורות שהתלוו אליהן לבית החולים הדסה עין כרם כשהן במצב קל עד בינוני.

בחדר המיון בבית החולים הבנות התקבלו במהירות עם יחס מיוחד המחמם את הלב, אחת הבנות נשלחה בדחיפות לחדר ניתוח בעקבות שברים פתוחים בידיה וברגלה.

הורי התלמידות קבלו בזה אחר זה טלפונים מהמורות שעדכנו אותן מיידית, ההורים שחששו לגורלם בנותיהם, היו היסטריים ומיד החלו בנסיעה לירושלים לבית החולים מתוך דאגה לבנותיהן.

הבנות הגיעו לחדר מיון כשבגדיהן קרועים ומלוכלכים, וכולן חבושות בתחבושות ועם סימני מכות קשים בפנים, בידיים וברגליים.

ההורים והתלמידות הגישו תלונה במשטרה על המחדל הנורא, שבנס יצאו עם פגיעות יחסית קלות, אבל הותיר בהן צלקות.

יצויין כי הטיול מיד הופסק ושאר הבנות עלו לאוטובוס עם המורות וחזרו מיד לאשדוד, כשהבנות אחוזות בטראומה ובוכות כל הנסיעה עד לאשדוד.

בשעות המאוחרות של הלילה בתום סדרת בדיקות מקיפות, שוחררו חלק מהבנות לבתיהן כשהן חבולות וחבושות וסובלות מכאבים חזקים בגוף במקומות שונים.

ההורים שראו את גודל הנס שיכל להסתיים בהרבה יותר גרוע, הודו לה' וביקשו יחד להתארגן בזמן הקרוב, לערוך סעודת הודיה על החסד הגדול.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן