הפיגוע בתחנת אוטובוס בצומת מסמיה: 2 נרצחים ופצועים קשה. המחבל חוסל

מחבל בעל חזות של דאעש הגיע ברכב פתח באש לעבר מספר אנשים שעמדו בתחנת אוטובוס. המחבל חוסל על ידי אזרח שעבר במקום.עדת ראיה:"המחבל היה עם כיפה שחורה גדולה על הראש וירה באנשים שהיו בתחנה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המחבל שהגיע לתחנת אוטובוס ככל הנראה ברכב, ביצע ירי לעבר מספר בני אדם, עד שנוטרל ע״י אזרח שעבר במקום. חבלני המשטרה סורקים את זירה, ובמקביל כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות נרחבות על מנת לשלול המצאותם של מעורבים נוספים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד וקפלן, 5 פצועים, בהם: צעיר כבן 20 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, צעיר כבן 20 במצב קשה, נער כבן 16 במצב קשה, גבר בן 65 במצב קשה ואישה בת 65 במצב בינוני.

סגן מנהל מרחב לכיש במד"א נחום דוד סיפר:

"הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב"

גופת המחבל

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד:
לפני מס דקות התקבלו בביה"ח 2 פצועי ירי מהאירוע בצומת מסמיה.
1 במצב קל 1 במצב בינוני.
מצב שניהם יציב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן