פורסם לוח משחקי ליגת העל

ליגת העל בכדורגל תשוב בסוף חודש אוגוסט ובמחזור הפתיחה מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל ת"א (כנראה קבוצתו החדשה של שלומי אזולאי). רועי גורדנה חתם בהפועל ב"ש

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שחקני מ.ס אשדוד חזרו בימים האחרונים מחופשותיהם בארץ ובחו"ל והקבוצה מתכוננת למחנה אימונים ולעונה החדשה. השבוע נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2021/22 ובה נקבע שמ.ס אשדוד תפתח את העונה באצטדיון בלומפילד, במשחק חוץ מול הפועל ת"א, במשחק שיערך בתאריך ה-28/8. משחק הבית הראשון של מ.ס, יתקיים כעבור שבועיים, מול הפועל חיפה. כעבור שבוע תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ נגד העולה החדשה, הפועל נוף הגליל. אפשר לומר שההגרלה הטיבה פנים עם מ.ס אשדוד וכי במשחקי הפתיחה תהיה לקבוצה הזדמנות לצבור נקודות.

במחזור הרביעי (25/9) יהיה מעניין באצטדיון היא', כאשר בית"ר ירושלים תגיע להתארח, למפגש מסקרן מאוד. במחזור השביעי (23/10) מ.ס אשדוד תצא לבלומפילד שוב ותפגוש את מחזיקת הגביע, מכבי ת"א. כעבור שבוע, אלופת המדינה מכבי חיפה תגיע לי"א למשחק שהוא תמיד חגיגה.

גורדנה נפרד. אזולאי בדרך להפועל ת"א

בשבוע שעבר נאלצה מ.ס אשדוד להיפרד מאחד השחקנים הכי חשובים שלה בשנתיים וחצי האחרונות, ששימש כקפטן הקבוצה בצוותא עם טום בן זקן, רועי גורדנה. גורדנה בן ה-31 כבש במדי מ.ס אשדוד 10 שערים והיה שותף בכיר למסע ההישארות בליגה המרשים לפני שנתיים, כאשר הגיע בחלון ההעברות בשנת 2019. כמו כן, בעונה האחרונה היה גם כן שחקן בכיר להישג הענק של השגת כרטיס למפעל אירופי, דרך המקום השלישי המכובד. מלבד יכולתו המקצועית הנהדרת, שבאה לידי ביטוי בהנעת הכדור החכמה שלו וביכולת שלו לסכן את שער היריבה, גורדנה הוא סמל למקצוענות, כאשר היה נראה מחויב במאה אחוזים בכל אימון ובכל משחק במ.ס אשדוד. כעת הוא מותיר בור ענק במרכז השדה של מ.ס אשדוד, שקברניטיה יודעים שיהיה בלתי אפשרי למצוא תחליף ראוי עבורו, אך יחד עם זאת מייעדים את תפקיד הקשר המרכזי לשחקני קבוצת הנוער שליו הרוש ועוז בילוי שמככבים בנוער וכבר טעמו את חולצת ההרכב של הקבוצה הבוגרת.

גורדנה חתם כאמור בשבוע שעבר לשנתיים בהפועל ב"ש ויצטרף לשגיב יחזקאל, שהגיע לב"ש מאשדוד בינואר השנה.

מי שכנראה יעזוב גם את הקבוצה ונחשב לנכס השני הכי חשוב והשחקן הכי יצירתי בקבוצה הוא שלומי אזולאי. אזולאי בן ה-31, שכבש בשנתיים האחרונות 17 שערים במדי מ.ס אשדוד קיבל הצעה מפתה לשנתיים מהפועל ת"א. על פי דיווחים ההצעה עומדת על 160 אלף דולרים נטו וכי במ.ס אשדוד לא יוכלו להשוות הצעה כזאת. אזולאי חזר השבוע מחופשה פרטית בארצות הברית וביקש להפגש עם הנהלת מ.ס אשדוד לפני שהוא חותם בהפועל ת"א.

רכש חדש

הקשר המוכשר בן ה-20 נואף בזיע, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, כבש במדיה 8 שערים ובישל 5 נוספים, חתם במ.ס אשדוד בתחילת השבוע ויהיה הרכש הראשון שלה העונה. בזיע היה מועמד לקבוצות נוספות בליגת העל (נוף הגליל וקרית שמונה), אך בסופו של דבר חתם השבוע במ.ס אשדוד, באמצעות סוכנו אבי נמני. על פי דיווחים, מ.ס אשדוד שילמה לאחי נצרת סכום המתקרב ל-200 אלף שקלים עבור השאלתו לעונה אחת, עם אופציה לשלוש עונות נוספות. אשדוד ידועה כחממה לפיתוח כישרונות צעירים וגם לקבוצה שבה דו הקיום הוא נר לרגליה, כפי שניתן ללמוד משילובם של הקשרים פיראס אבו עקאל ותגלית העונה, חמודי כנעאן.

בזיע שנחשב לכישרון ענק אמר בהתרגשות לאחר החתימה: "אני מאוד שמח לחתום במועדון ספורט אשדוד, הגעתי למקום עם צוות מקצועי שתומך ועוזר לפתח שחקנים צעירים. אני מודה להנהלה ומעריך את כל מי שעזר לי להגיע לכאן".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן