פופארט נוסטלגיה – זיכרונות מרובע א'

מתגעגעים לקפה עדן? זוכרים את סדקית פורטונה? הצטלמתם אצל פוטו חיים? מרחב יצירה בשיתוף היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי עיריית אשדוד מזמינים אתכם לצאת למסע בלתי נשכח בשדרת הזיכרונות של רובע א', ולהתרגש מחדש מהמקומות והדמויות שעצבו את נוף ילדותנו

צילום: באדיבות הארכיון העירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי הקרוב, 25/11/21 יתקיים אירוע מיוחד במלאת 65 לעיר אשדוד- מיני פסטיבל חזרה בזמן במחווה לרובע א' האגדי והנוסטלגי. פופ-אפ אמנותי ליום אחד בו המקומות המיתולוגיים של רובע א' הטבועים בזיכרונותיהם של תושבי העיר יתעוררו לחיים.

האירוע יתקיים בין השעות 17:00-21:00 כאשר ההתרחשות תהיה בלתי פוסקת ובמספר זירות במקביל- תפתח את האירוע להקת בלט פאנוב ביצירה המזרקה המרקדת כמחווה למזרקה המיתולוגית.
מיד אחריה אשדוד שנות ה-60- פאנל שיח, שיר וצליל- ותיקי העיר וכותבי שירה יתכנסו יחדיו לרגל חגיגות 65 להולדת אשדוד. יעלו זיכרונות, יקראו שירה ויתפייטו אהבה עם העיר. את הפאנל תנחה הגבר מירה קדוש וישתתפו בו הגב' רטה פייביש ויקת העיר מפוטו חיים המיתולוגי, הגב' יהודית גרנות, מר פליס דהן, הגב' שרון שחם ויונית וולפשטיין נחום. את הפאנל ילווה מופע מוסיקלי בהפקתו של רונן הרוניאן ובהשתתפות תלמידי מקיף ד' אפרת חן ורועי בן אלישע.

ב 18:45 יתקיים מופע נוסטלגיה בשירים עם הרכב תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד עם הסולנית יוליה פלטשרוביץ,, שירים שוותיקי העיר וחברי הפרלמנטים מתגעגעים לשמוע כשברקע תיצור האמנית הבינלאומית רינת יצחק מיצג מרהיב שיוקרן על מסך ענק.

בהמשך וכמחווה לקולנוע דגון המיתולוגי שהוקם בתחילת שנות ה-60 ושימש במשך שנים כקולנוע, היכל תרבות ומקום מפגש חברתי ידוע תתקיים הקרנת חוצות של הסרט המיתולוגי האהוב סלאח שבתי.

לאורך כל האירוע האמן האשדודי אדגר רפאל יצייר בLIVE על קיר ענק במרכז המסחרי ושחקני רחוב ומיצגי אמנות עכשוויים יקימו לתחייה דמויות בלתי נשכחות מהעבר ומהווי רובע א' המיתולוגי. גם קפה עדן יתעורר לחיים ובשיתוף עם בוטיק הפיתה יזכו המשתתפים להתרפק על עוגת הסברינה המיתולוגית כמחווה לטעמי העבר הבלתי נשכחים.

האירוע העשיר והמגוון יתקיים, כאמור ביום חמישי בין השעות 17:00-21:00 במרכז מסחרי א', אשדו. הכניסה חופשית!

בואו להתחבר לשורשים, להתרפק על העבר ולהפליג על כנפי נוסטלגיה!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן