פוענח רצח לפני 14 שנה באשדוד: החשוד ניסה לשדוד כסף, הסתבך ורצח את האישה

אולג דוליה כבן 54, תושב אשדוד הוא החשוד ברצח קלרה רבין (66) ז"ל בשנת 2006 באשדוד.פריצת הדרך לפענוח הגיעה לידי חוקרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש לאחר שביקשו לבצע בדיקות חוזרות על המוצגים שנאספו מזירת הרצח, באמצעות כלים טכנולוגיים חדשים

קלרה רבין ז"ל. נרצחה באכזריות. צילום: צילומים: באדיבות משטרת לכיש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הותר לפרסום: אולג דוליה כבן 54, תושב אשדוד נעצר לפני שבועיים בחשד שרצח את קלרה רבין ז"ל בשנת 2006 באשדוד. דגימת די אן איי שנמצאה בזירת הרצח לפני 14 שנה תאמה שגימה שנלקחה ממנו ונמצאה תואמת באופן חד משמעי. במשטרה סבורים שבידיהם האיש שהיה עורב רצח האישה.

המקרה אירע ביום 23/08/2006. סמוך לשעה 19:05 התקבלה במשטרה הודעה אודות מציאת אישה ללא רוח חיים בביתה ברחוב הרב מימון באשדוד. קלאה זכרה לברכה הייתה באותו ערב צריכה להגיע לאירוע משפחתה ומשבוששה להגיע הגיעו לביתה בני משפחתה הקרובים לבדוק ביחד עם שוטרים.

המראה שנגלה אליהם היה מזעזע. קלרה נחקנה ועברה אלימות קשה. מהממצאים בזירה השוטרים העריכו כי מדובר ברצח על רקע שוד שהסתבך, שכן לקלרה היה סכום גדול בבית והיא סיפרה ללא מעט אנשים על כך, מה שמעלה את החשד שהימצאות הכסף בבית הגיעה לאוזניו של החשוד ברצח.יצויין כי בעלה של קלרה שידע על כך שקלרה דיברה ברבים על הכסף הוא נטל אותו משם והחיבאו במ'קום אחר מחוץ לבית.

המראה שנגלה לעיני השוטרים שמצאו את הגופה היה מזעזע. קלרה נחקנה ועברה אלימות קשה. מהממצאים בזירה השוטרים העריכו כי מדובר ברצח על רקע שוד שהסתבך, שכן לקלרה היה סכום גדול בבית והיא סיפרה ללא מעט אנשים על כך


חוקרי תחנת אשדוד שהגיעו לזירה, הבחינו בסימנים שונים אשר העלו את החשד כי מדובר ברצח ולזירה הגיעה מעבדה ניידת אשר טיפלה בזירה ואספה מוצגים רבים. בסיום הערכת מצב הוחלט להטיל את חקירת החשד לרצח של קלרה רבין ז״ל על היחידה המרכזית.
לאורך השנים, נעשו פעולות חקירה שונות במטרה להגיע לחשודים המעורבים ברצח. פריצת הדרך לפענוח תיק הרצח הגיעה לידי חוקרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש בחודש אפריל השנה, לאחר שביקשו לבצע בדיקות חוזרות על המוצגים שנאספו מזירת הרצח, באמצעות כלים טכנולוגיים חדשים.
בעקבות בדיקות אלה, אותר החשוד ברצח ובתום פעולות יקירה סמויות שנערכו, הוא נעצר ב-24/5/2020 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום וביום שלישי צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

ממשטרת מכרחב לכיש נמסר כי ייתכן והיו עמו עוד חשודים וזה נבדק, אולם אין בידיהם חשןודים נוספים לפי שעה בתיק הרצח הזה.

החשוד אולג דולייה מכחיש את החשדות נגדו. התיק נוהל על ידי חוקרי ימ"ר לכישו והוא מלווה על ידי פרקליטות מחוז דרום.

ניצב סופר. הקצה את כל המשאבים הנדרשים לפענוח

יצויין מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר שבירך את החוקרים על הפענוח הקצה לצוות החקירה של ימ"ר לכיש את כל האמצעים הדרושים לפענוח הרצח.

במשטרה ציינו, כי תיקי רצח נמצאים על שולחן העבודה של החוקרים כל העת ומושקעים בהם מיטב המשאבים המצויים בארגון ועד לפענוחם החקירות פעילות ומבוצעים בהן מגוון רחב של פעולות חקירה. עוד נמסר כי הפיתוחים הטכנולוגיים אותם הכניסה בשנים האחרונות משטרת ישראל תוך שיתופי פעולה הדדיים עם רשויות החוק בארץ ובחו"ל, מסייעים לחוקרי המשטרה לקדם את תיקי הרצח וזאת על מנת להגיע לכל חשוד ולהביאו לדין בגין מעשיו החמורים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן