פגרה נעימה וקצרה

אחרי ההעפלה הסנסציונית למפעל האירופאי החדש, הליגה האזורית, מ.ס תפתח את הקמפיין האירופאי בתאריך ה-22/7/21. נמשכת מלאכת הרכבת הסגל לעונה הבאה: אור אינברום חתם לשלוש שנים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד עדיין לא נרגעה מהעונה הגדולה שהציגה ובתקופה האחרונה מתעסקת בהרכבת הסגל לעונה הבאה. למרות שהשחקנים נמצאים בחופשה ואמורים לחזור לאימונים מסודרים בשבוע הבא ובקרוב גם לצאת למחנה אימונים לקראת העונה החדשה בסלובניה, בצוות המקצועי לא נחים לרגע. הנהלת הקבוצה הודיעה בשבוע שעבר על צירופו של הקשר אור אינברום לשלוש השנים הקרובות, שחוזר למ.ס אשדוד בה עשה את הפריצה שלו וממנה עבר לבית"ר ירושלים ולאחריה להפועל ת"א. אינברום אמר אחרי החתימה: "מאוד נרגש ושמח לחזור למועדון שהוא קודם כל בית בשבילי. מחכה בקוצר רוח להתחיל את ההכנות לקראת העונה החדשה ומקווה לעזור לקבוצה לעמד במטרות שלה".

יחד עם אינברום, ישחק בעונה הבאה במ.ס אשדוד גם המגן השמאלי הגנאי בן ה-21 קימאני מונטרי, שסיפק עונה מוצלחת ורשם 4 בישולים ושער. מונטרי חתם בשבוע שעבר על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה, עם סעיף יציאה, בהתאם להצעה שתוגש עבורו.

מדריך לליגה האזורית

בשבוע הבא תתקיים הגרלת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האזורית, אליו תצטרף מ.ס אשדוד ואז כולנו נדע איזה יריבה תמתין לה במפעל האירופאי החדש והמסקרן של אופ"א. השנה זאת תהיה עונת הבכורה של אותו מפעל, שהוא השלישי בחשיבותו אחרי ליגת האלופות והליגה האירופית ויהיה מעניין לראות כיצד נציגת העיר אשדוד תיראה והאם תוכל להעפיל איזה שלב או שניים, בדרך לשלב הבתים של המפעל, שנקרא בלועזית 'הקונפרנס ליג'.

משחק הפתיחה של מ.ס אשדוד במוקדמות הליגה האזורית יתקיים בתאריך ה-22 ביולי ויהיה גם המשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2021/22. המשחק יתקיים בשיטת משחק וגומלינו (עם שערי חוץ), כאשר משחק הגומלין יתקיים כעבור שבוע. להבדיל ממכבי ת"א והפועל ב"ש, המשתתפות הנוספות מישראל בליגה האזורית, מ.ס אשדוד לא תהיה מדורגת בכל שלבי ההגרלה ולכן צפויה לקבל הגרלות קשות. בסיבוב הראשון אשדוד יכולה להגריל קבוצות כמו באזל משוויץ, ויטוריה פלזן מצ'כיה, פיינורד, גנט ועוד קבוצות אירופאיות מעניינות.

אם מ.ס אשדוד תצליח להפתיע את היריבה הראשונה שלה, היא תצטרך לעבור שני סיבובים נוספים מול קבוצות חזקות ממנה (אנדרלכט ופאוק סלוניקי למשל) בכדי להעפיל לשלב הבתים של הליגה האזורית, שיורכב מ-32 קבוצות, שיחולקו לשמונה בתים של ארבע קבוצות.

בינתיים שחקני הקבוצה נמצאים בחופשה השנתית שלהם, חלקם בחו"ל וחלקם בארץ. החופשה קוצרה מעט בשל ההשתתפות במפעל האירופאי ובשבוע הבא הקבוצה אמורה להתכנס ולחזור למסגרת אימונים. בתחילת חודש הבא היא אמורה להמריא לסלובניה לטובת מחנה אימונים לקראת העונה החדשה שכבר ממשמשת בפתח ומעוררת תיאבון אצל חובבי הכדורגל בעיר וגם בארץ, שכן מ.ס אשדוד זכורה כלהיט של ליגת העל בעונה שעברה וכעת יש ממנה ציפיות. פתיחת העונה מבשרת טובות והקבוצה שהפתיעה רבים בעונה החולפת, תרצה לשחזר את ההישג המדהים וגם להשאיר איזה חותם קטן באירופה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן