פגישת הסולחה של ח"כ ביטן עם איריס נפתלי בביתו של יעקב שטרית

לפני כשבועיים הגיע חבר הכנסת דוד ביטן לביקור בביתו של יו"ר סניף הלכוד לשעבר יעקב שטרית ממובילי הסניף באשדוד. לאחר הביקור התברר כי ח"כ ביטן חלה בקורונה. כל הנוכחים בפגישה נבדקו ונמצאו שליליים

חכ ביטן ואיריס נפתלי בפגישת הסולחה בתיווך שטרית.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


ח"כ דוד ביטן מאושפז בימים אלה במצב קשה בבית החולים לאחר שנמצא חיובי לקורונה. קודם לאשפוזו התארח בביתו של יו"ר הסניף הליכוד לשעבר באשדוד יעקב שטרית עם בכירי סניף הליכוד בעיר.
שטרית : "אני מאחל לחברי היקר ח"כ ביטן בריאות, החלמה מהירה ושיחזור במהרה לשגרה ולכל הדואגים אני שמח לומר שכולנו עברנו מספר בדיקות שהיו שליליות".


בפגישה נכחו איריס נפתלי יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד אחת הנשים הדומיננטיות בליכוד ואשר נהון יו"ר סניף הליכוד.
יעקב שטרית אשר מוביל מהלכים פוליטיים גם במישור הארצי כמו צירופה של ח"כ לשעבר שולי מועלם בלשכתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, קיים פגישה בביתו על מנת ליישר את ההדורים בין ח"כ ביטן לאיריס נפתלי אשר מתמודדת על תפקיד בכיר בהסתדרות.

שטרית בלשכתו של נתניהו. הביא את מועלם לליכוד


בסיום הפגישה ח"כ דוד ביטן הגיע עם יעקב שטרית ואיריס נפתלי ללשכתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר קיבל אותם בכבוד רב וביקש להודות לח"כ ביטן על שיתוף הפעולה והתמיכה לאורך השנים שהובילה להמשך התפתחות העיר אשדוד.
שטרית : "חבר הכנסת דוד ביטן אדם יקר וחשוב לי, מלבד זה שהיה יו"ר קואליציה מוצלח ואהוב לכן היה חשוב לי ביותר שיחד עם איריס נפתלי אישה ראויה שפועלת רבות למען העובדים בפרט ותושבי אשדוד בכלל נשלב כוחות ונהיה מאוחדים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן