ערב הוקרה לאגף החופים באשדוד בסימן עם הפנים לקהילה

בשנים האחרונות אגף החופים הפך למודל הארצי בזכות הערף המוסף והחזון שהוא חרט על דגלו ובראשו מתן שירות בטוח ואיכותי "אגף החופים עם הפנים לקהילה". אגף החופים חרט על דגלו להיות עם הפנים לקהילה" ובערב זה הם מודים לכל הקהילה והשותפים שלהם.

צילום: ניר רויבסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ערב "חוף הדרך 4 " , התקיים זו שנה רביעית, הוא ערב הוקרה והערכה לקהילת החופים באשדוד.
אשדוד, נחשבת לאחת מערי החוף המובילות בישראל עם רצועת חוף חולית יפה ארוכה ומיוחדת. עם שירותי חוף ברמה גבוהה. אשדוד, הצליחה אשדוד לייצר קהילה מיוחדת בחופיה ולקיים שיתופי פעולה רבים בכל התחומים : ספורט, תחרויות, שמירה על איכות הסביבה, פעילויות ופרויקטים חינוכיים פרויקטים ויוזמות בנושאי הנגשה, אירועים בחופים ועוד.

חופי אשדוד עם 7 דגלים כחולים- תו תקן בינלאומי, בשטחה מתקיימות פועלות קהילת החופים כוללת : מועדוני הגלישה, החברים הפרויקט האוסטרלי, הנערים עוזרי המציל, עמותות למיניהן כגון: אנשי הים התיכון, מחמלי, אקו- אואשן, רשות הטבע והגנים ומתנדביהם, בית הספר הימי שלנו, עמותת זיו נעורים, מועדון גל-גלים של עדי קלנג, קהילה נגישה, יחידות האכיפה, עמותת הגולשים, תיירות אשדוד ופרויקט החופיקס, רשות הספורט על שלל הפעילויות המתקיימות בחוף ועוד.
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:
אתמול בערב קיימנו בפעם הרביעית את אירוע ״חוף הדרך״, ערב הוקרה לקהילת החופים הגדולה והענפה באשדוד שכוללת את מועדוני הגלישה, בית הספר הימי, המתנדבים בפרויקטים השונים, עמותות הלוקחות חלק בשימור חופי הים וכמובן אנשי אגף החופים בניהולו של אריה תורג’מן מנהל אגף החופים, שלצד עבודת ההצלה והשמירה על חיי המתרחצים, דואגים לאורך כל ימות השנה לטיפוח ולחיבור בין הים לקהילה. יו״ר פורום רשויות החוף וח״כ לשעבר אופיר פינס, מנהל פורום הרשויות, הגיעו לברך את קהילת החופים שלנו, שבזכותה יש לנו את חופי הים היפים בישראל ופעילות ימית ענפה ומהמובילות בישראל .
חופי אשדוד הפכו ליעד תיירותי לאומי ובינלאומי, המניפים בגאווה 7 דגלים כחולים (המעידים על רמתם וניקיונם). בכל שנה אגף החופים מצליח לשדרג את החופים ולהעלותם לעוד רמה וזוכה למחמאות. הוא מעמיד את חופי אשדוד ברמה הנדרשת, מציג חופי רחצה מאובזרים ומצוידים בכל המתקנים האפשריים ושומר על רצועת חוף נקייה כל השנה, גם באתרים שאינם חופי רחצה מוכרזים. לחופי אשדוד יצא מוניטין ארצי. מאות אלפי מתרחצים מגיעים אליהם בעונת הרחצה ונהנים משירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר.
אריה תורמן מנהל אגף החופים : חופי העיר אשדוד הם מהאיכותיים במדינת ישראל ועם שבעה דגלים כחולים המאפשרים בילוי ופנאי איכותי . בנוסף, הפכנו את החופים לשטח בו ניתן לקיים מניפת פעילויות ימיות , לנבות קהיליות ייחודיות ולשלב את המערכת החינוכית העירונית במטרה להטמיע אצל הדור הצעיר את החשיבות של השמירה על הסביבה הימית ובכלל.
בכל שנה מוביל אגף החופים פרויקטים מיוחדים וחלקם פורצי דרך ברמה הארצית ואחרים ממשיכים למשוך תושבים רבים אשר בוחרים להשתתף .

הפרויקט האוסטרלי – שנה 7 ברציפות זוכה להצלחה גדולה , השנה לקחו בו חלק מעל 200 הורים וילדים. בפרויקט לומדים הילדים על הסכנות בים, דרכי התמודדות, מאפייני הסביבה הימית, עזרה ראשונה וכל זה לצד : עזרה הדדית, עבודת צוות, התמודדות עם פחדים.

עוזרי מציל – בשיתוף עם בית הספר להצלה ארצית, השתתפו 20 נערים ונערות, אשר שימשו כעוזרי מציל בפרויקט האוסטרלי ובתחנות ההצלה במיוחד בחוף הנפרד. הנערים הללו משלבים התנדבות והעסקה בשכר.
ה – קמפיין – "החוף שלי רב פעמי" – במסגרת קמפיין זה, הועבר במועצה חוק עזר והתחילו פעולות הסברה שונות. קמפיין זה מצטרף למהלך ארצי ועולמי של הפחתת השימוש בפלסטיק החד פעמי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן