עצר את האקסית

רוני אוואט והפועל ר"ג הישוו בשניות הסיום מול האדומים אשדוד, במפגש המסקרן בין המאמן לאקסית שהסתיים בתיקו 1:1 בשישי שעבר. אוואט: "גם בפעולה האחרונה אפשר לעשות דברים". כעבור ארבעה ימים: האדומים הודחו מהגביע אחרי הפסד בפנדלים למכבי יפו

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כחודש התפטר רוני אוואט סופית מהאדומים אשדוד וכזכור כעבור כמה ימים חתם בהפועל ר"ג. גם אחרי המשחק נגד האדומים אשדוד שהתקיים ביום שישי האחרון באצטדיון ר"ג, המאמן בן ה-53 עדיין ללא הפסד כמאמן הפועל ר"ג. ההתאוששות של הקבוצה תחת אוואט היא מדהימה וכעת היא ממוקמת במקום ה-14 בטבלת הליגה הלאומית.

המאמן האשדודי כנראה היה צריך את השינוי הזה, שעשה לו ולקבוצתו החדשה רק טוב. מנגד, גם האדומים אשדוד נראית טוב לאחרונה, תחת צמד המאמנים יאיר אזולאי ועידן שריקי שהגיעו למפגש מול אוואט במצב רוח חיובי, אחרי ניצחון והתבססות בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית. המחצית הראשונה הייתה טובה יותר של האורחת, שגם כבשה בדקה ה-34 מרגלי חמזה מוואסי, אחרי מבצע קבוצתי מרהיב שהתחיל באגף הימני. שער שני ברציפות למוואסי הצעיר, שהגיע כמושאל ממ.ס אשדוד ומתחיל לפרוע שטרות ראשונים באדום. בקצב הזה, הוא עוד יחזור למ.ס אשדוד דרך הדלת הראשית.

אבל נחזור לרוני אוואט, כי הוא היה הסיפור המרכזי בצהרי יום שישי האחרון. קבוצתו הישוותה ממש לפני השריקה האחרונה והיה לה הרבה מזל. על פי דיווחים, הבן של אוואט, אדר, קשר האדומים אשדוד, ביקש לא להיות בסגל במשחק הזה, קיבל את מבוקשו וכך נמנע מאיתנו דו קרב בין אב לבנו. האב היה מאושר בסיום לאחר שער השוויון הדרמטי של קבוצתו ואמר: "שמח וגאה בבחורים שלא הפסיקו להאמין עד הרגע האחרון. זה דבר שרציתי להחדיר לבחורים מהרגע הראשון שהגעתי לפה. שגם בפעולה האחרונה, עדיין אפשר לעשות דברים והם הוכיחו לי את זה היום."

מנגד, מאמן האדומים בצוותא עם יאיר אזולאי, עידן שריקי היה פחות מרוצה ואמר: "זה כואב מאוד. שיחקנו טוב מאוד. שלטנו במגרש. לא חושב שרמת גן הגיעו למצבים. אולי מצב אחד. עשינו כמה טעויות של צעירים, של חוסר אחריות. אבל זה בסדר, זה שכר לימוד שאנחנו מוכנים לקבל ואני חושב שאפשר להיות גאים בהפועל אדומים אשדוד".

הדחה כואבת מהגביע

המומנטום השלילי נמשך גם ביום שלישי השבוע, כאשר האדומים אשדוד אירחו באצטדיון 'סלה' באשקלון את הקבוצה הרומנטית מכבי יפו, מצמרת ליגה א', במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. למעלה מ-1200 צופים הגיעו לצפות בקרב המרתק והם קיבלו דרמת ענק שבסיומה האדומים אשדוד הודחה מהגביע ואילו יפו העפילה לשלב רבע הגמר. אמנם פערי הליגות לא נראו על כר הדשא, אך הפתיחה הייתה טובה עבור האדומים, כאשר לישי ביטון, שחקן חודש טבת שלנו, המשיך את היכולת הטובה וכבש מריבאונד ברחבה והעלה את האדומים ליתרון 1:0. אשדוד לא השכילה לשמור על היתרון וכעבור 7 דקות רונן פרץ איזן את התוצאה.סמוך לסיום המועד החוקי נועם גיסין החמיץ מקרוב והמשחק נכנס להארכה, כאשר גם בה לא הושגה הכרעה והקבוצות הלכו לדו קרב מהנקודה הלבנה. שחקני יפו עמדו בלחץ, ניצלו החטאות של שביט מזל ועופר ורטה וניצחו בתוצאה 4:2. הקהל היפואי יצא מגדרו ואילו הקהל האדום חזר לאשדוד מאוכזב ומתוסכל.

ביום שני: דור תורג'מן ממתין

בשבוע הבא, ביום שני בערב תארח האדומים אשדוד את קבוצת בית"ר ת"א בת ים ואת החלוץ האשדודי הלוהט שלה, דור תורג'מן. האחרון נמצא בכושר פנטסטי בשבועות האחרונים, כאשר הוא כבש העונה כבר שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. תורג'מן הוא גם קפטן נבחרת ישראל עד גיל 19 והוא אמור לחזור בתום העונה לקבוצת האם שלו, מכבי ת"א, שהשאילה אותו לבית"ר ת"א בת ים. יהיה מעניין לראות איזה קבלת פנים קבוצת האדומים אשדוד מכינה לתורג'מן וכיצד הכישרון הצעיר יתפקד מול אשדוד והאם ימשיך את היכולת הנהדרת שלו מהתקופה האחרונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן