עצרה את ההתדרדרות

אחרי 5 הפסדים ברציפות, עירוני אשדוד סחטה נקודה ביתית מהפועל כפר שלם במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1. דמקה נגח את השוויון בדקה ה-95. במוצ"ש (20,00, סינטטי), בני לוד מגיעה

צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המחזור ה-17 בליגה א' דרום סיפק לנו את אחת מהדרמות הכי גדולות שהיו העונה. הפועל כפר שלם הגיעה ביום שישי האחרון, כשהיא פייבוריטית גדולה, לאצטדיון הסינטטי באשדוד והתמודדה מול החבורה של יוסי חכים, מאמן מכבי עירוני אשדוד. חכים במשחקו השלישי על הקווים, לאחר שהחליף את אבי אבינו הצליח לצאת עם נקודה יקרה מול קבוצה עדיפה בהרבה. על הדשא לפרקים עירוני אשדוד הייתה טובה יותר, למרות שנפלה לפיגור מוקדם. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט וזה מה שכנראה נתן תירוץ למרבית אוהדי עירוני אשדוד להישאר בבית. במשחק ביתי שכזה ציפינו ליותר קהל ואולי נראה עוד ממנו בהמשך העונה.

כפר שלם פתחה בהתקפה עם שני אקסים של אדומים אשדוד, אוהד קדוסי ואלי אלבז, אך היה זה דווקא יאיר שפונגין, שכבש עבורה בדקה ה-32. מאמן עירוני ניסה במחצית השנייה להשפיע על המשחק באמצעות חילופים ואכן חילוף אחד שלא פגע בינגו. זה היה הקשר ישראל דמקה שנכנס בדקה ה-82 ועמוק בתוך תוספת הזמן נגח בעוצמה את השוויון המיוחל, שקטע רצף של חמישה הפסדים רצופים ועצר קצת את ההתדרדרות לתחתית הטבלה. אחד המצטיינים בשורות עירוני היה השוער איציק שולמייסטר, שסיפק הצלה יוצאת מהכלל בהתקפה האחרונה של המשחק והדף כדור קשה במיוחד מהתקפת כפר שלם. בסיום: 1:1, שמעניק נקודה יקרה לעירוני אשדוד, שנשארה במקום העשירי בטבלה.

בסוף השבוע יפתח הסיבוב השני של ליגה א' דרום המרתקת ובמוצאי שבת באצטדיון הסינטטי, עירוני אשדוד תארח את בני לוד, מהמקום ה-14 לעוד משחק חשוב שיחרוץ גורלות. עירוני תשחק ללא מלך השערים שלה, בר סוויסה שהורחק בסיום המשחק מול כפר שלם. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן