"עצוב שצעירי אשדוד לא מפסיקים לנטוש את העיר"

סקר נטישה חושף שבמהלך שנת 2019 נטשו את העיר אלפי תושבים. חברת המועצה הלן גלבר:"המצב הזה מעציב עוד יותר, כשרואים את החידלון של ראש העיר ושאר ההנהגה שלא מוטרדים מהנתונים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"זה מביך וכ"כ מאכזב שאשדוד ממשיכה לצנוח בטבלאות ההשוואה הארציות בכל הפרמטרים החיוביים, ובמקביל ממשיכה להוביל בכל הפרמטרים השליליים !!" מגיבה חברת המועצה לסקר נטישה שמתפרסם בעיתון גלובס. )ראו טבלה)

גלבר:"אשדוד ממשיכה להתמקם "בשורה הראשונה" של הערים עם ההגירה השלילית, שזה אומר שצעירי העיר לא מפסיקים לנטוש אותה לטובת ישובים סמוכים.
מה שהכי מכעיס זה שאפשר למצוא פתרונות לעצירת המגמה הזאת, אבל משום מה הנהגת העיר לא נוקפת אצבע.

הצעירים הם העתיד של כל עיר ! כשהם עוזבים את העיר בהמוניהם, העיר מזדקנת, הכנסות ממסים יורדות, כוח העבודה חסר, אשדוד הופכת לעיר שינה בלבד, ובהיעדר מקומות עבודה חדשים ומפתים, מי שבאים לגור בה הם רק אנשים שממילא לא עובדים.


זה הזמן להתעשת ומהר! לדאוג לדיור מוזל לצעירים, אבל באופן מעשי ולא בדיבורים והבטחות ! להביא תעסוקה איכותית לעיר, לספק מקומות בילוי לצעירים וחינוך למצויינות.

המצב הזה מעציב עוד יותר, כשרואים את החידלון של ראש העיר ושאר ההנהגה שלא מוטרדים מהנתונים הקשים האלה.

אשדוד חייבת הנהגה עם מעוף, עם ראייה למרחקים, עם תכנית עבודה סדורה לטיפול בבעיה המטרידה הזאת, כי בקצב הזה לא תישאר כאן תקווה לתושבים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן