עצוב: בעלי חדר כושר באשדוד שקרס במשבר הקורונה עבר לגור בסטודיו

סיפורו של סרג'יו יצחקוב ואחותו קטיה אלזין, בעלים של סטודיו משפחתי לכושר מספר את סיפור משבר הקורונה שהוביל לקריסת עסקים ובעיקר בענף הכושר. בשל הקושי לשלם שכירות ותשלומי ארנונה עבר לגור בחדר הכושר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חדר הכושר שלהם נמצא במתחם C port באשדוד רחוב אורט 18. הסטודיו הוקם ב2014, מאז עם השנים המקום גדל והתפתח, ביוני ב2019 פתחנו מקום חדש מעל 400 מטר שטח בנוי.

עצוב לראות חדר כושר ריק

העסק נסגר בהתחלה בחודש במרץ בסגר הראשון, ונפתח שוב לפעילות ב10.5.2020, בין הסגרים הקטנים ולהגבלות השונות, ניסו להמשיך בפעילות עד הסגר השני. הסגר השני גרם להם להחזיר לכל לקוחותיהם(400 מנויים) את כספי המנויים ועד ליום זה המקום סגור ללא קבלת קהל.

ש. קיבלתם סיוע מהמדינה?

"קיבלנו מענקים מהמדינה בסך 6 אלף שח עבור חודשיים ו4500 אלף מענק הוצאות קבועות!
השכירות שאנחנו משלמים היא 20 אלף פלוס מע"מ. מה בדיוק זה יכול לכסות?"

הסטודיו מיועד לאימונים אישיים, ספינינג, וקבוצות אישיות. סרג'יו הוא ספורט טראפיסט מתמחה באימוני שיקום, יעוץ תזונתי וספינינג. אחותו קטיה היא אם חד הורית, מדריכת כושר, פילאטיס מכשירים ופילאטיס שיקומי. קטנה אם חד הורית, ומסייעת לסרג'יו בניהול הסטודיו. סרג'יו וקטיה ילדים לאם לקוית ראייה. הם 30 שנים בארץ וכעת הם נקלעו למצוקה אמיתית.

סרג'יו עם ח"כ קןושניר שמנסה לסייע להם

כתוצאה מהקשיים שנקלעו אליהם ביעבקות משבר הקורונה, עבר סרג'יו להתגורר בסטודיו כיוון שלא עמד בהוצאות השוטפות והוצאות החיים שלו.

ש. פנית לבעלי הנכס בבקשה לסייע בדמי השכירות?

"כן פניתי לבעלים ברוך רביב בבקשה שיידחה לנו את תשלומי השכירות.על אף שסוכם כי הצ'קים לא יופקדו גיליתי כי בחשבון הבנק שלי התשלומים ירדו".


ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) ששמע על הסיפור הגיע למקום לסיור. הוא נדהם ממה שראה: "צר לי לראות ולשמוע כיצד הורסים לסרג'יו את פרויקט חייו, ביעילות ובקפדנות. מדובר בסטודיו משפחתי וכבר כשנכנסים אליו מורגשת משפחתיות והשקעה שטרם ראיתי במכוני כושר אחרים.
במקום לקבוע נוסחא פשוטה של כמות אנשים מותרת לפי גודל החלל עסוקים בפוליטיקה קטנה וכיבוי שריפות. הממשלה חייבת לספק מתווה לפתיחת ענף הכושר באופן מיידי אחרת נראה עוד ועוד מאמני כושר קורסים כלכלית אל התהום". עוד מסר ח"כ קושניר- סגירת ענף הכושר- פגיעה ישירה בבריאות הציבור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן