עמותת אנוש מגייסת עובדים לסניף אשדוד

בזמן שחברות רבות נאלצות לפטר עובדים או להוציאם לחל"ת, אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש ממשיכה לגייס עובדים חדשים וקוראת לתושבי אשדוד להגיש קו"ח למגוון המשרות הקיימות בסניף

צילום: עמותת אנוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בזמן שחברות רבות במשק נאלצות לפטר עובדים או להוציאם לחל"ת ולצד העלייה בהיקף האוכלוסייה שחווה ומתמודדת עם חרדה ומצוקה נפשית, אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש דווקא מגייסת וזקוקה לעובדים נוספים. במטרה להמשיך ולהעניק שירות מיטבי עבור מקבלי השירות הקיימים ועבור אלה שעוד יתווספו בעקבות המשבר הקשה שהקורונה יצרה, באנוש יוצאים בקריאה לתושבי אשדוד להגיש קו"ח למגוון המשרות הקיימות בסניף המקומי.

שושי ריפשטיין, מנהלת משאבי אנוש בעמותת אנוש: "חוסר היציבות בתקופת הקורונה וההעדפה של רבים לקבל דמי אבטלה יצרו קושי מסוים בגיוס מתאמי טיפול ועובדים סוציאליים בכל הארץ אבל ישנם אזורים שבהם הקושי הוא רב במיוחד, למשל, באשדוד. גם אם מקבלים דמי אבטלה, אין תחליף לעבודה קבועה כי מעבר להכנסה הכספית, עבודה מחזקת בקרב האדם העובד גם את הערך העצמי והמשמעות. אנוש מציעה תנאי העסקה טובים, מעניקה מוגנות לעובדיה ושומרת על בריאותם. בימים אלה אנו מגייסים עובדים חדשים ביניהם: מדריכי שיקום למועדון החברתי ומתאמי טיפול למרכז ההכשרה והתעסוקה באשדוד. אני קוראת לתושבי אשדוד והסביבה להגיש קורות חיים למגוון המשרות המפורטות באתר האינטרנט של העמותה www.enosh.org.il או בפנייה למייל: [email protected] כי עבודה באנוש היא הרבה מעבר לעבודה, היא גם נתינה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן