עיריית אשדוד: תביאו רעיון לקידום איכות סביבה תקבלו 30,000 למימושו

עיריית אשדוד, איגוד ערים לאיכות הסביבה והמשרד להגנת הסביבה פרסמו 'קול קורא' ומזמינים את הציבור להגיש הצעות למיזמים ופעילויות לקידום ערכי סביבה בקהילה. המחלקה לאיכות הסביבה: אתם תביאו את הרעיון למיזם סביבתי ואנחנו נעניק לכם 30,000 ₪ למימושו. כל הפרטים שכדאי לדעת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושבי אשדוד, עמותות, ארגוני סביבה ויחידים, מגיל 18 ומעלה, בעלי זיקה לאיכות הסביבה, טבע, פסולת ומיחזור, עם רקע אקטיביסטי ו/או קהילתי מתאים, מוזמנים להציע הצעות למיזמים ופעילויות בתחום איכות הסביבה, אותם ירצו ליישם בקהילה. כך פרסמה המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית אשדוד, ומציעה תקציב יפה למימוש הרעיונות. על 'קול הקורא' חתומים עיריית אשדוד, איגוד ערים לאיכות הסביבה והמשרד להגנת הסביבה וזו הפעם הרביעית שהם מציעים לתושבים לזכות בפרסים שיוקצו למימוש היוזמה – בבניית תשתיות פיזיות, שירותים נדרשים, רכישת חומרים וציוד וביצוע המיזם.

באשדוד שמחים על כך שזו הפעם הרביעית שהיא יוצאת ב'קול קורא' לתושבים ובטוחים כי גם הפעם תהיה היענות יפה כמו בעבר. "התושבים כבר ביצעו לא מעט מיזמים בעיר וחלקם נמצאים היום בביצוע" אומרים במחלקה לאיכות הסביבה ומציינים לדוגמה את המיזמים במקומות הבאים: הנרייטה סולד, מוקד קליטה, גמ"ח משחקים, שילוט בנחל, גן הלוחמים, גינה רובע ג', גינה שמואל הנביא וגינת תבלינים טנה. כמו כן הם מציינים מיזמים שנמצאים כעת בעבודה כמו: גינת הפרפרים, הנגריה והמשתלה.

"יש לנו 190 אלף ₪ לטובת מיזמים של תושבים ו/או קהילה ולכל מיזם שיזכה, יוצע מימון של 30 אלף ₪" אומרים הם ומציעים לתושבים להיכנס לאתר האינטרנט של העירייה, להיחשף לכל המידע והחומרים הרלוונטיים, ולמהר ולהירשם לפרויקט.  

שיתופי הפעולה בין גורמי הסביבה באשדוד, עיריית אשדוד והמחלקה לאיכות הסביבה, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה והמשרד להגנת הסביבה – מתקיימים כל השנה במיזמים ובתוכניות שונות, בקרב הקהילה ובמוסדות החינוך, והם כבר חתומים על לא מעט מיזמים המשותפים להם ולתושבים. בשבוע הבא, ב-8/6/22, בשעה 18:30, יתקיים מפגש זום למציעים. להלן הקישורית לזום:

https://us02web.zoom.us/j/89850521932?pwd=RmExUjZQRGt3Wm12Y2N6eWVEYzRFUT09

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן