עיריית אשדוד נערכת לסוף שבוע חורפי

אשדוד נערכת לסופ"ש חורפי מאוד: 70 מ"מ גשם בשישי ושבת. המערכת צפויה לכלול ברד ורעמים ותימשך עד ראשון בערב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המערכת החורפית שתיכנס הערב (יום ה') החל מהעשה 19:00 תתגבר במשך הלילה. בהערכת מצב הבוקר הוחלט להכריז על דרגת כוננות 3 ופריסת צוותי חירום ברחבי העיר. המטה החורף ממליצים לתושבים להישאר בבית בשעות השיא – שישי בבוקר ובמידה ויוצאים להפעיל waze

עיריית אשדוד, נערכת למשקעים כבדים ומערכת חורפית סוערת להיכנס היום (יום חמישי) לתחומי העיר בסוף השבוע הקרוב ותכלול ברד, רעמים וברקים. על פי התחזיות של חברת Tomorrow.io ומטה החורף, צפויים לרדת באשדוד כ-70 מ"מ גשם ביומיים ויתכן מעל 100 מ"מ בכל המערכת שתכלול מקטעים חזקים מאוד. בעירייה ממליצים לתושבים להישאר בבית בשישי בבוקר – אז צפוי שיא הממטרים לאורך רוב שעות היום. לצד ההיערכות, ממשיכה העירייה בפעילות וסיוע בכל הקשור לקורונה ומתפקדת בכוחות מתוגברים בשתי החזיתות.

צוותי העירייה כבר פועלים בשטח ומחלקת הניקוז החלה לפתוח קולטנים בכל העיר, יחד עם מנהלות הרובע. ניידות ביטחון, פיקוח עירוני, האגף לאיכות הסביבה, אגף החופים והמנהל לשירותים חברתיים יתגברו את הצוותים ויוצבו על הצירים ראשיים ובמידת הצורך ינווטו את הנהגים ואף יזמו חסימות צירים בהתאם להתפתחויות. במוקד העירוני יתכללו את כל האירועים באמצעות 731 מצלמות הפרוסות ברחבי העיר, יחד עם דיווחי צוותי החירום העירוניים ודיווחי התושבים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "בנינו נוהל סערה מסודר ואנחנו דוגמים את מזג האוויר כל שעה ופועלים בשטח בהתאם לשינויים. עובדי העירייה מתגברים את הצוותים הקיימים. הקורונה עולה מידי יום וגם אנחנו פועלים בהתאם לכך במאמץ העירוני ובסיוע לתושבים במקביל להערכות למזג אוויר חורפי מאוד שעתיד להיכנס הערב , מדובר במאמץ עירוני כביר ואני מודה לצוותים ולתושבים על שיתוף הפעולה".

באשדוד יש כיום 622 רחובות, 11 אלף קולטנים, 150 ק"מ של תשתית הולכה תת קרקעית, 605 מוסדות חינוך, וטבעת עירונית – נחל לכיש ורצועת חוף הים, אשר משפיעה על השטח האורבני. מדובר באתגר עצום עבור רשות מקומית הנערכת לחודשי החורף, ומתמודדת במהלכו עם מזג אוויר עוצמתי וקיצוני יותר משנה לשנה, ולכן בעיריית אשדוד החלו נערכים לקראת כל מזג אוויר בהתאם לפקודת החורף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן