עיריית אשדוד: נעלה את שכר המטפלות במעונות של החברה העירונית

בדיון שנערך בעירייה בשל המחסור בכוח אדם במעונות המסובסדים הוחלט להגדיל באופן הדרגתי אך מהיר את שכר המטפלות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי אמר כי "במהלך השבוע שחלף קיבלתי תלונות של הורים על סגירת כיתות בחלק ממעונות החברה העירונית לתרבות ופנאי, בשל מחסור במטפלות.

"למרות שעובדות במעונות של החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד לא הצטרפו לשביתה הארצית של מטפלות במעונות נעמת וויצו, הודות לכך שהן צורפו בזמנו להסכם קיבוצי שנחתם עם כלל עובדי החברה, נוצר מחסור חמור בכ״א מטפלות, עד כדי סגירת כיתות בחלק ממעונות החברה באשדוד.

ביחד עם יו״ר החברה, ממלא מקום ראש העיר, עו״ד גבי כנפו, נכנסנו לעובי הקורה כדי למצוא פיתרון מיידי וארוך טווח למשבר. מעונות החברה העירונית זוכים להערכה בקרב תושבי העיר, בשל רמת השירות והטיפול הגבוהה והאיכותית שהם מעניקים לילדי העיר מזה שנים רבות.

בדיון שקיימנו הגענו למסקנה שכדי לפתור את מצוקת כ״א מטפלות בטווח הארוך עלינו לקבל את ההחלטות הבאות: העלאת שכר המטפלות בהדרגה אך בזמן קצר עד ל-37 ש"ח לשעה. (במקום 32 ש״ח לשעה כיום) ולעודד בדרכים שונות סייעות שיצאו לחל"ת בתקופת הקורונה לחזור לעבודה".

לסרי הוסיף כי "מדובר בתפקיד קשה ותובעני במשך שעות רבות ומיעוט חופשות, ואני מאמין, שהעלאת השכר, שכבר היום הינו גבוה יותר מהמקובל במסגרות אחרות, תהפוך את תפקיד המטפלת במעונות החברה באשדוד, למשתלם יותר. זאת, לבד מהתנאים והיחס המיוחדים שאנו מעניקים לעובדות שלנו".

אז אם אתם מעוניינים ומעוניינות להשתלב בצוות המטפלות המצויין של תחום הגיל הרך בחברה העירונית, או מכירים מישהו או מישהי מתאימים, אתם מוזמנים לפנות בהקדם לטלפון 08-8528588 או לדוא״ל [email protected] על מנת לקבוע ראיון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן