עיריית אשדוד מצטרפת ליום ללא אלימות במערכת החינוך

במסגרת היום המיוחד שהגתה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון, יעסקו השיעורים בחרמות, מניעת אלימות מינית והפגת בדידות של תלמידים. במערכת החינוך באשדוד מטפלים בנושאים ערכיים אלו לאורך כל השנה במטרה לייצר אקלים כיתתי ובית ספרי המשרה ביטחון ומעודד למידה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מערכת החינוך העירונית מקבלת על ידי התלמידים לציון גבוה מאוד. בסקר שמבצע משרד החינוך בכל שנה בקרב תלמידי מערכת החינוך העירונית , מטרתו לסקור את הרגשת התלמידים בבואם מידי בוקר לבית הספר.
אשדוד, זוכה לציון גבוה מאוד ומעל הממוצע הארצי בשאלה החשובה לגבי תחושה כללית בית הספר :אשדוד 90 אחוז וארצי 81 אחוז.

מערכת החינוך באשדוד תקיים מחר (יום ה') יום למידה חברתי-ערכי, במסגרת יום ללא אלימות שיזמה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון. השיעורים ביום המיוחד יעסקו בנושא החרמות, מניעת אלימות מינית והפגת בדידות של התלמידים. "הערכים הללו הם נר לרגלנו לאורך כל השנה, ואנחנו גאים להיות חלק מיום כלל ארצי שמעצים את התלמידים", אמר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי.
באשדוד מתורגלת מערכת החינוך בהנחלת ערכים של ערבות הדדית וסובלנות בין התלמידים לאורך כל השנה. זאת כחלק ממדיניות עירונית ליצירת אקלים לימודי וחברתי, המעודד למידה טובה יותר ויוצר ביטחון אישי לכל תלמידה ותלמיד המגיעים לבית הספר. בעירייה, באמצעות מנהל החינוך, משקיעים משאבים כלכלים רבים גם בתחזוקת המבנים והסביבה הפיזית של בתי הספר לטובת אווירה רגועה יותר המורידה את מפלס האלימות ואף מונעת אותה.

"תלמיד שמגיע לבית ספר שבו טוב לו פיזית ונפשית, יימנע מאלימות ויפעל לשמר את האווירה הטובה", אומרים בעיריית אשדוד. "אנו מעמדים עבור כל תלמידי העיר את התנאים הטובים ביותר ללמידה מתוך מדיניות ברורה וסדורה, ושמחים שהערכים שעל פיהם פועל העירייה מאומצים גם על ידי משרד החינוך ביום המיוחד", מסכם אריה מימון -ראש מנהל החינוך

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן