עיריית אשדוד לא נכנעת: חרף הלחץ החרדי, הסמבה עם הרקדניות הברזילאיות בפארק אשדוד ים גם היום

יום לאחר התלונות מצד מבקרים חרדים בפארק אשדוד ים, עיריית אשדוד והנהלת פארק אשדוד ים ממשיכות בפעילויות לרווחת המבקרים בפארק בחינם. הלחץ על חברי המועצה החרדים עצום. רקדנית נפגעה ממבקר שהשליך עליה בקבוק מים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד מפעילה פעילויות לרווחת תושביה בפארקים השונים בעיר, אבל לחלק מהמבקרים אופי הפעילויות לא מתאים. כלי התקשורת החרדי "המבשר" חשף, אתמול (ג'), את הלובי החרדי שפועל להפסקת ריקודים ברזילאיים ועוד שלל פעילויות למשפחות בפארק אשדוד ים. לטענת המבקרים החרדים שהגיעו מדובר בפריצות ותועבה וכי מדובר בכוונה להדיר חרדים מהפארקים בעיר.

מתמונות שהגיעו לאשדוד 10 נראה כי העירייה והנהלת הפארק לא מתרגשות מהביקורת של המבקרים החרדים, אלא אפילו מגבירות את הנוכחות של רקדניות הסמבה שעושות שמח לעוברים ושבים. נוסף על כך, נמסר לנו כי אחת הרקדניות נפגעה אתמול מבקבוק מים שזרק עליה מבקר.

כידוע, פוקדים את אשדוד ובמיוחד את פארק אשדוד ים אלפי מבקרים ורבים מהם מערים חרדיות. מעדויות שעולות ברשת נראה כי אוטובוסים מלאים מורידים נוסעים לפארקים הפתוחים בחינם לכל דורש.

הברזילאיות משגעות את הקהל האשדודי

חברי כנסת חרדים הודיעו שהם כבר החלו לפעול בעניין כדי להפסיק את הפעילויות ולמנוע הדרה של המגזר החרדי לפארקים השונים בעיר.

מוקדם יותר פרסם תושב העיר, נועם אלטחן, שהציף את הנושא ברשתות החברתיות פוסט בו הוא קורא לחברי המועצה לא להיכנע ולהמשיך בפעילות המבורכת שמציעה העירייה: "בחול המועד הערייה מארגנת שלל פעילויות בפארק אשדוד ים לתושבי העיר, אבל לתושבי חוץ 'יראי שמיים' זה לא מתאים. עם לובי חזק כמו שרק הם יודעים לעשות, הפעילויות שמתוכננות להמשך השבוע מבוטלות.

האם כך אנחנו רוצים לראות את אשדוד שלנו? כניעה לנורמות שמתאימות לבני ברק. אני מבקש וקורא לכל חברי מועצת העיר להחזיר את הפעילויות ולשמור על העיר תוססת וסגנונית, כמו שהעירייה ידעה ויודעת לעשות. לכל אחד יש את המקום שלו בעיר – הרקדות, קפוארה וריקודים ברזילאיים זה לא פריצות. יישר כוח לעירייה ולעומד בראשה שהשקיעה ודאגה לתושבים לפעילויות, רק חבל שככל הנראה נכנעת ללחצים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן