עיריית אשדוד: ישנה חשיבות רבה לתמוך בהשארת תמ"א 38 באשדוד

נציגי הנהלת ארגון הקבלנים לעיריית אשדוד: חשוב להאריך את תוקפה של תמ"א 38 באשדוד. שמעון כצנלסון סגן ראש העיר: תמא 38 הוא פרויקט מציל חיים, את ההוכחה לכך קיבלנו במלחמה האחרונה שהוכיחה כמה חשוב שיהיו ממ"דים לתושבי אשדוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדברים נאמרו בפגישה שהתקיימה השבוע בין אינג' שמעון כצנלסון-סגן ראש עריית אשדוד  ובין ראשי ארגון הקבלנים בעיר, בה השתתפו יו"ר הארגון המקומי וסגנית נשיא התאחדות בוני הארץ עו"ד ורד צרפתי זבולון, חבר הנהלת הארגון וסגן היור' יצחק חדד, אלי ישראל ומנכ"ל הארגון המקומי שלומי בן עזרי.

ורד צרפתי זבולון הגישה למ"מ כצנלסון את ההחלטות של עיריית ירושלים, פ"ת ואשקלון התומכות בהארכת תוקף של תמ"א 38 בעירם.  בנושא זה ציין סגן ראש העיר מר שמעון כצנלסון ציין כי "אין ספק שהטוב ביותר היה לבנות בניינים חדשים שעדיפים על שיפוץ וחיזוק של בניינים ישנים, אך גם הבניינים הישנים צריכים ממ"דים שישמרו עליהם".

המנכ"ל בן עזרי:  שמחנו לקבל את תמיכת נציגי עיריית אשדוד להארכת תוקף של תמ"א 38 בעיר. הליך זה מטיב עם תושבי העיר בשני מישורים, הראשון והחשוב – הגנה על תושבי אשדוד מפני רעידות אדמה וירי טילים והשני – הוספת יחידות דיור באשדוד, מוצר במחסור גדול בשנים האחרונות שעשוי לתת פתרונות לזוגות הצעירים שלנו ולצמצם את ההגירה השלילית של תושבי העיר לאשקלון.

"אם לא תהיה תמ"א 38/1 באשדוד לא יהיה מי שיחזק אלפי בניינים ישנים מפני רעידת אדמה וטילים (מעבר לממ"ד ומרפסת, מעלית לקשישים ונכים שגרים שם  ושדרוג לובי הבניין). מטחי הטילים על אשדוד לפני חודשים ספורים הזכירו לנו למי שהספיק לשכוח,  כי אין תחליף לחיזוקם של אלפי בניינים ישנים בעיר באמצעות תמ"א 38 במסגרתו נבנים ממ"דים בכל דירה ישנה. תמ"א 38/1 מאוד מתאימה לאשדוד במיוחד לאור מחירי הדירות הקיימים בעיר  והמחסור בדירות חדשות ולאור העובדה כי תמ"א 38 אינה כדאית באשקלון".

"ישנם מבנים רבים באשדוד שאין בהם כדאיות כלכלית לתמ"א 38/2 (הריסה ובניה), אך גם תושבים אלה זקוקים להגנה. חיזוק ותוספת בניה זו האלטרנטיבה היחידה לתושבים אלה ואנחנו מחוייבים לביטחונם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן