עיריית אשדוד: יותר מ-3 אלף טון אשפה פונו בשבוע

לא היה פסח כזה: ,פתיחת עונת הרחצה,פתיחת השוק,יום בחירות ועבודה שוטפת. עיריית אשדוד בשיא ההכנות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפי עיריית אשדוד, כבר עכשיו רואים מגמת עלייה בפינוי אשפה של 25% לעומת חודש ינואר 2021עלייה של 20% מחודש פברואר. עד עתה פונו 3,246 טון מתחילת שבוע שעבר ועד להיום עיריית אשדוד פינתה אשפה בייתית ותעשייתית במשקל כולל של אשפה בייתית בלבד 2,573 טון.

"חג הפסח הינו החג הקשה ביותר בתחזוקת העיר", אמרו בעירייה. "מנהל התפעול מנהל את הנושא בדומה למבצע צבאי עם תוכנית עבודה מסודרת אשר יורדת לפרטי פרטים במטרה לקבל את חג הפסח מסודר ונקי".

ראש העיר יחיאל לסרי אמר כי "ההיערכות לחג הפסח השנה היא המורכבת ביותר שהייתה לנו וכוללת, פתיחת חופי הרחצה, מערכת בחירות ביום שלישי וביום רביעי פתיחת השוק לאחר שנה שהיה סגור, תחזוקה ופעולות להכנת העיר לקראת החג כולל העבודה השוטפת,לא היה דומה לזה ואני בטוח שנצליח לעמוד במשימה הקשה".

שלמה רוטנברג, ראש מנהל תפעול, הוסיף: "אנו פועלים בהתאם לתוכנית עבודה קבועה שיש לנו והשנה צרפנו לתיק הערכות פסח מספק תיקח עבודה נוספים ובראשם פתיחת השוק שיפתח למחר יום הבחירות . הכוחות בשטח פרוסים עם כלל האמצעים במטרה לתת מענה לכמויות האשפה הגדולות ולתחזוקה השוטפת של העיר".

כיצד מצליחים במנהל התפעול לנהל ולעקוב בזמן אמת אחר העבודה המתבצעת? רוטנברג מסביר כי "אנו נעזרים גם באמצעים טכנולוגיים ובתושבים המדווחים למוקד 106. בכל יום המוקד העירוני מפיק מספר דוחות ביצוע אשר נותנים לנו תמונת מצב עדכנית לגבי כלל העיר כולל מקומות שיש בהם בעיה והם ייזכו באותו רגע לטיפול תוך כדי כך שאנו מטפלים ובזכות הניסיון אנו מצליחים להבין מה הייתה התקלה, מטפלים ומיישרים קו במבצע במטרה להתקדם למטרות הבאות באופן חלק. השבוע כבר סיימנו את ההיערכות לחול המועד. אירועי תרבות רבים מתקיימים בעיר, הפארקים מלאים בכל יום במבלים רבים , העיר ממש לא נחה ואנחנו חייבים לתת את המענה המקסימלי. אין חופשות, כולנו בעבודה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן