אשדוד בחזית הטכנולוגית; מאות מצלמות ברחבי העיר ותחנות הסעה משוכללות

קדמת הטכנולוגיה ב"106 החדש" של אשדוד: סיבים אופטיים, מרכז אחד המאגד מספר מוקדים, תמונה מ-731 מצלמות, שליטה על המרחב הציבורי וכעת גם התחבורה הציבורית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרכז הבקרה והשליטה המתקדם בישראל יכיל בתוכו את המוקד העירוני ואת מוקד רואה, ויתכלל את כל השירותים שיגבירו את הביטחון האישי של התושבים. השליטה ברמזורים והצבת תחנות יאפשרו לקבל מידע לטובת תכנון תוואי נסיעה טוב יותר.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "עומדים באתגרי השירות לדורות הבאים".

18 קילומטרים של סיבים אופטיים, תשתית יציבה ומתקדמת לרמזורים ולמצלמות ותחנות חכמות בתוואי BRT המאפשרות לקבל מידע ולתכנן מסלולי נסיעה, כדוגמת הגעה למוסדות ציבור ולאירועים ברחבי העיר.

אלה הן על קצה המזלג היכולות של מרכז הבקרה והשליטה של אשדוד-  "106 החדש", המכיל בתוכו את המוקד העירוני בניהולו של דוד דבש ואת מוקד רואה. החיבור המשולב יוצר באשדוד את המרכז המתקדם בישראל, המכוון כולו לשדרוג מעטפת הביטחון לתושבים.
היום (א) נקבעה מזוזה על ידי ראש העיר ואורחים נוספים.

הושקעו בו עשרות מיליוני שקלים והוא ינהל את פניות התושבים לאגפי העירייה השונים באופן שוטף לצד תמונת מצב ברורה מ-731 מצלמות הפרוסות ברחבי אשדוד במוקד רואה – שזכה באחרונה בציון 95 מטעם המשרד לביטחון פנים.

לטובת תפעול המוקד החדש, הותקנו בשיתוף חברת מוטורולה תשתיות טכנולוגית מתקדמות ביותר ובימים אלה מותקנות מערכות מחשוב חדשניות, שיעניקו שכבת הגנה נוספת לתושבי העיר. כמו כן, שודרגו התשתיות הטכנולוגיות, הגנרטורים ושרתי המחשבים.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "לא התפשרנו על פחות מהטוב ביותר כדי לעמוד באתגרי השירות לתושבי העיר לדורות הבאים. הביטחון של תושבי אשדוד נמצא בידיים ועיניים טובות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן