עיריית אשדוד אחרי משליכי הפסולת

אנשי היחידה לאכיפה סביבתית לכדו משליכי פסולת במרחב הציבורי ובדיונה. צפו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

100 טון פסולת בנייה הושלכו במרחב הציבורי. היחידה לאכיפה סביבתית בעיריית אשדוד תפסה את המשליכים שיוזמנו גם לחקירה ב-4.10 תועדה השלכת פסולת בנייה בטיילת במשקל 20 טון – שתועדה באמצעות מצלמות מוקד רואה. תפיסה בוצע דרך סריקת מצלמות המוקד רואה בגין ערימה חדשה שזוהתה במקום.

ב-15 לאוקטובר תועדו 80 טון שהושלכו בדיונה. פעולה משולבת הכוללות מודיעין שטח ושילוב של כלים וטכנולוגיים הביאו לתפיסה בזמן אמת כולל תיעוד מלא. כלל העבירות מתועדות באמצעות מצלמות מוקד רואה והגורמים שנתפסו הוזמנו לחקירה ביחידה לאכיפה סביבתי בעיריית אשדוד.

עם קבלת ההודעה על השלכת פסולת בניין בשעה 09:40 התקבל תלונה בווטסאפ 106 בגין השלכת פסולת בניה בכניסה לדיונה. צוות היחידה לאכיפה סביבתית הגיע מיד למקום והצליח לאתר את משליך הפסולת. במהלך התחקיר הראשוני בשטח, הוצגו בפניו הצילומים של המצלמות המתעדות את הכניסה לשטח והשלכת הפסולת. לא נותר ברירה למשליך ומיד הודה בביצוע העבירה.
בנוסף הוא התבקש לפנות מהמקום את הפסולת למקום שמאושר.
כמו כן, שבוע הבא הוא יגיע לחקירה במשרדי היחידה לאכיפה סביבתית.

אהוד מויאל, מנהל היחידה לאכיפה סביבתית של עיריית אשדוד, מסר כי היחידה פועלת לשמור על השטחים הציבוריים ועל שטחי הטבע לאורך כל השנה.
"אשדוד מוקפת בטבעת טבע עירונית ובהם ישנם אזורים רבים המיועדים לפגיעה באמצעות משליכי פסולת בניין ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים במניעה וגדולים עוד יותר בתפיסה של משליכים", אמר. "היכולות הטכנולוגיות שלנו גבוהות ומתקדמות מאוד, יש לנו תשתית של מודיעין שטח ולכך נוסיף את התושבים הפועלים כנאמני הניקיון, ואנו מקבלים שליטה מלאה בכל השטחים וכפי שכבר ציין בפנינו אחד שתפסנו והיה בהלם יש לכם עיניים גם בגב", הוסיף.

השליטה בשטח ושמירה על הסביבה האורבנית בשטחי העיר אשדוד מתבצעת גם באמצעות 723 מצלמות הפרוסות ברחבי העיר ומחוברות לתשתית טכנולוגית מהמתקדמות שיש כיום ברשויות המקומית. השליטה מתבצעת באמצעות המוקד הרואה שכוללת יחידת תצפיתנים 24/7 אשר צופים במסכים וזאת בנוסף לכך שהמערכת הטכנולוגי מזהה שמבוצעת עבירה ומיד מקפיצה את המסך. היחידה לאכיפה סביבתית הצליחה לבנות תשתית של מקורות מודיעין אשר מדווחים על אירועים חריגים המתבצעים ברחבי העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן