עירוני אשדוד: עוד קאמבק לאוסף

קבוצת מכבי עירוני אשדוד חזרה מפיגור שני שערים לשוויון 3:3 בבית מול בני אילת במסגרת המחזור החמישי בליגה א' דרום. גוברת ההתנגדות בקהל נגד המאמן אבי אבינו. במחזור הקרוב: משחק חוץ נגד מכבי שעריים (מגרש שעריים רחובות, 13:30)

צילום: איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה משחק דרמטי מבית היוצר של ליגה א' דרום המשובחת קיבלנו בשישי האחרון. קבוצת בני אילת מהמקום הלפני אחרון בטבלה הגיעה לאצטדיון הסינטטי בצהרי יום שישי שעבר והתמודדה מול החבורה של המאמן אבי אבינו. על האחרון עוברת תקופה לא פשוטה כאשר מתקפת הביקורות כלפיו מתגברת. ובמשחק המדובר מול אילת השיא הגיע, כאשר חלק גדול מהקהל קרא לו להתפטר.

אילת הגיעה לאשדוד עם רצון עז לברוח מהתחתית הבוערת ולמשוך לשם את עירוני אשדוד וזה כמעט קרה. תחילת המשחק לא בישרה על הבאות, אך בדקה ה-30 מבול השערים החל ליפול ב'סינטטיקו', כאשר החלוץ בן ה-22, בר סוויסה בעט נהדר בסיבוב מ-16 מטרים לפינה של השוער האורח, תומר עמר ופנימה. שער חמישי העונה לסוויסה, מלך השערים של עירוני והאיש שלה עד כה העונה. כעבור שלוש דקות האורחת מהעיר הכי דרומית בארץ היכתה את המארחת בהלם. החלוץ שלה דני עאמר הסתנן לרחבה וקבע שוויון 1:1. ההלם היה גדול יותר משום שכעבור שתי דקות, אותו דני עאמר ניצל חוסר ערנות בהגנת עירוני אשדוד וחגג צמד מדהים והעלה את בני אילת ליתרון 2:1. זאת גם הייתה תוצאת המחצית, למורת רוחו של הקהל הביתי, שדרש הסברים.

עם פתיחת המחצית השנייה המאמן אבינו ביצע שני שינויים והכניס את כובש השער מלפני שבועיים מול בקעת הירדן, הבטמו גזהאין. 9 דקות בתוך המחצית השנייה חלוץ עירוני אשדוד שהגיע בקול תרועה, עדן שרם הוחלף. האחרון הוחתם בקיץ על תקן שחקן בכיר ועד כה הוא לא נותן את הסחורה שציפו ממנו. את בני אילת זה לא עניין ובדקה ה-56 היא נעזרה בשוער עירוני אשדוד, אביעד מיארה שהשמיט כדור פשוט ברחבה, החלוץ האורח דניאל אלמליח השתלט וכבש בקלות, וקבע 3:1 מפתיע לאורחת.

אבינו שכבר שמע את קריאות הקהל 'תתפטר', הגיב מהר וזרק למערכה את בוגר מחלקת הנוער שי דגן ואת ישראל דמקה. אשדוד דחפה קדימה, ניסתה לצאת מהפיגור והייתה בלחץ. בדקה ה-75 גזהאין הבטמו, שמתגלה כ'אס' של אבינו, קיבל כדור ברחבה ובנגיעה רכה בעט לרשת וצימק את התוצאה ל-3:2. 'עירוניה' לא הורידה את הרגל מהגז ושיחקה על הכבוד שלה. בדקה ה-86 בצורה דרמטית היא הצליחה להשוות בזכות שער של מחליף נוסף, אוראל חורב שהציל לעירוני אשדוד את המשחק וכבש בנגיחה, לאחר הגבהת קרן מדויקת של שי דגן המחליף. בסיום: 3:3 מטורף בסינטטי. בפעם השנייה העונה עירוני אשדוד מגלה אופי, חוזרת מפיגור ומסיימת בתוצאת תיקו 3:3. כולנו זוכרים את מחזור הפתיחה והחזרה מפיגור מול בני לוד.

כעת קבוצת האוהדים של עירוני אשדוד ממוקמת במקום ה-11 בטבלה ומרבית הקהל איננו מרוצה. יש חוסר שביעות רצון גם מהדירוג בטבלה וגם מהדרך. ברור לכל כי הקבוצה הזאת צריכה חיזוק אך ההנהלה עומדת בפני דילמה. אמנם הליגה נחלשה והכל עוד יכול להשתנות וקברניטי הקבוצה לבטח מתחבטים בשאלה האם להביא חיזוק, או להסתדר עם מה שיש ולשרוד בליגה. אולם, פלגים בקהל לא יאהבו עוד עונת הישרדות שכזאת והיא תהא מאוסה עליהם ובמצב שכזה תיתכן התרחקות של הקהל מהמגרשים.

כף זכות

מבחינתם ולזכותם של המאמן אבינו והאיש החזק בהנהלה, ברוך דגו, יש לומר כי לעירוני אשדוד יש את אחת מההתקפות הטובות בליגה, כאשר היא כבשה 10 שערים ב-5 משחקים. מאזן הכי גבוה בליגה, בצוותא עם שלוש קבוצות נוספות. אחת מהן היא מכבי שעריים שהולכת לארח את עירוני אשדוד (שישי, 13:30) במחזור הקרוב בליגה א' דרום, כאשר שתיהן צמודות בטבלה ושתיהן ינסו לחמוק מהתחתית ולהתקדם לעבר הצמרת. הנהלת מכבי שעריים פרסמה מחירון לקראת המשחק החשוב ובמסגרתו כרטיס לאישה יעלה 40 שקלים ואילו כרטיס ילד 20 שקלים ועוררה את זעמם של אוהדי עירוני אשדוד, שהביעו את מחאתם וקראו להחרים את המשחק. אם כן, זה הולך להיות משחק מפתח עבור עירוני אשדוד ואם לשפוט על פי מאזן שערי הזכות של שתי הקבוצות, אז מומלץ לאוהדים להכין את המחשבונים, כי הולך להיות משחק רב שערים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן