עירוני אשדוד: החלה בניית הסגל בצל מאבקי כוח

מכבי עירוני אשדוד עוברת קיץ לא פשוט ומנסה לשים את הצרות מאחוריה ומתכוננת לעונה. אימון הפתיחה נקבע ל-25/7/21. 'עירוניה' תפתח את העונה במשחק גביע המדינה בתחילת ספטמבר. שוער ומגן ימני חתמו

שוער חדש בשער. אביעד מיארה. צילום: מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במכבי עירוני אשדוד ממשיכות ההכנות הלא כל כך מספקות לקראת עונת 2021/22 בליגה א' דרום. העונה הליגה תחזור למתכונת רגילה של 18 קבוצות, עם שני סיבובים ו-34 מחזורים, כאשר בסיום העונה מי שתסיים במקום הראשון תעלה ומקומות 2-5 ילכו למשחקי פלייאוף עליון. מבחינת תקציב הקבוצה הרבה תלוי באוהדי הקבוצה, שיצטרכו להכניס את היד לכיס ולרכוש מניות בכדי שהקבוצה תיאבק על העלייה. בימים האחרונים הרבה האשמות הופנו מצד האוהדים כלפי הנהלת הקבוצה והיו כאלה שדרשו בחירות חדשות. אם לא תימצא פשרה האוהדים שוב יכריעו ויבחרו הנהלה חדשה, במקום לעסוק בבחירת שחקנים חדשים.

בתוך כך ינסה המאמן אבי אבינו, יחד עם הצוות שלו, להתעלם מרעשי הרקע ולבנות את הסגל לעונה הבאה. בשבוע שעבר צירפה מכבי עירוני אשדוד שני שחקנים חדשים בתפקידים חשובים. מדובר בשוער בן ה-24, אביעד מיארה, בעל ניסיון בליגה הלאומית (בית"ר ת"א/רמלה והפועל אום אל פאחם) וגם בליגה א', כאשר לפני שנתיים נחשב לאחד השוערים הטובים בליגה השלישית, כשעמד בין הקורות של עירוני קרית גת. מיארה אמור להחליף בשער את יונתן רוטשילד שיעזוב לאחר שנתיים במועדון. שחקן נוסף שמצטרף לקבוצה הוא להב חביב בן ה-21, שמשחק בעמדת המגן הימני וחתם בשבוע שעבר בעירוני אשדוד. חביב גדל במחלקות הנוער של הפועל רמת גן ומכבי פ"ת ובעונה שעברה שותף ב-12 משחקים במדי מכבי שעריים בליגה א' דרום. עוד שני שחקנים שימשיכו מהעונה שעברה הם הבלם יונתן רודינוב בן ה-24 והקשר בן ה-22 אלון אלייאב.

אימון פתיחת העונה נקבע לתאריך 25/7/21, כאשר המשחק הרשמי הראשון יהיה בתחילת ספטמבר במסגרת גביע המדינה וכעבור שבוע יתקיים המחזור הראשון בליגה א'. יהיה מעניין לראות מה מכין הקהל לשחקנים באימון הפתיחה ובמשחקים הראשונים של העונה. הקבוצה כקבוצת אוהדים זקוקה לתמיכה מהקהל שלה כמו אוויר לנשימה, הן בעידוד פיזי ורועש והן במישור הכלכלי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן